heeft iemand misschien een 800 of 1000 mha 2 of 3 cellen lipotje liggen ter leen ??? of een nimh pakketje mag natuurlijk ook .
zal n's in de stofzuigerzak kijken (vind soms de raarste dingen tijdens 't stofzuigen:rolling![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heeft iemand misschien een 800 of 1000 mha 2 of 3 cellen lipotje liggen ter leen ??? of een nimh pakketje mag natuurlijk ook .
zal n's in de stofzuigerzak kijken (vind soms de raarste dingen tijdens 't stofzuigen:rolling![]()
Ik ben echt benieuwd naar jouw woonkamer :schrik:
Staat vooralsnog wel op de planning.
Ik heb een paar 800 mAh 2s lipootjes liggen met groene MPX connectors. Je mag er best 1 lenen maar ik ben er alleen morgen.... Ik weet niet of Alex zondag ook gaat anders geef ik er 1 aan hem. (En doe er wel een MPX female connector bij, kun je lekker solderen)
oke dat zou te gek zijn roop , alleen is mijn vraag of alex dan morgen avond even de lipo aan de lader wil prikken zodat hij vol is zondag om mee te kunnen vliegen ?
Op de EMCR of in "Grun"?![]()