EMCR Rozenburg, verzameltopic.

phoe een mooie dag gemist zo te zien :( .

maar wel klaar met mijn verslag voor school.
@eric en robert nog gefeliciteerd met de maiden.

grt paul

Zo, en toen was het weer maandagochtend.......:rolleyes:

We hebben in ieder geval een goed vliegweekend gehad, misschien dat ik deze week de Ultra alvast ombouw naar 6s met de knalmotor, dan gaan we komend weekend eens kijken of hij echt tegen de 300 loopt:mrgreen:

Nu heel hard hopen op mooi weer voor komend weekend, dan kan er ook weer eens iets groots mee:D

robert door omstandigheden was hij niet gereed vandaag , ik zat vanmorgen gehaast de laatste dingen in te bouwen maar het was al rond 12 uur en het werdt steeds later .
ik besloot om mijn depron kistje in te laden en daar even wat vluchten mee gemaakt .
ik wilde voorkomen dat ik in mijn haast wat zou vergeten of verkeerd zou doen en dat zag ik niet zitten .
dus even een weekjhe door geschoven en dan komt de maiden .
in ieder geval bedankt nog voor de accu`s , ook al heb ik er geen gebruik van mogen maken .
volgend weekend zeker de maiden mits het weer goed is .
mvg eric

Het moet ook geen stress worden anders is het net werk.....:D

Het moet ook geen stress worden anders is het net werk.....:grin:
inderdaad het moet wel hobby blijven en als je door haastige spoed iets vergeet en je kist verdwijnt daardoor achter de dijk in het ergste geval dan kun je jezelf wel weer voor je kop slaan .

Nu heel hard hopen op mooi weer voor komend weekend, dan kan er ook weer eens iets groots mee:grin:

dat zou ik ook erg graag weer willen , hoop dat ik het spuitwerk snel kan doen , weet alleen effe niet waar ik het moet doen .
buiten kan niet daar het te koud is en binnen gaat hem ook niet worden :rolleyes: dilemma !!

dat zou ik ook erg graag weer willen , hoop dat ik het spuitwerk snel kan doen , weet alleen effe niet waar ik het moet doen .

Ja, er komt een stoflaagje op de Giant Scale toestellen, en dat is ook niet de bedoeling, misschien komend weekend de 200cc Yak weer eens mee, maar de vooruitzichten zijn niet echt ideaal.......

Kun je niet in de schuur spuiten als je de ruimte hebt voorverwarmd met een straalkacheltje of iets?

Alex..mooie foto's!!

En een mooie vliegdag, ook al gingen we met één vliegtuig minder naar huis. :(
Een storing en vliegtuig letterlijk en figuurlijk op de klippen gevlogen.
En Fabian ook bedankt voor de 2 vluchtjes met Tim.

Ja, er komt een stoflaagje op de Giant Scale toestellen, en dat is ook niet de bedoeling, misschien komend weekend de 200cc Yak weer eens mee, maar de vooruitzichten zijn niet echt ideaal.......

Kun je niet in de schuur spuiten als je de ruimte hebt voorverwarmd met een straalkacheltje of iets?

zou ik graag doen maar door gebrek aan een schuur ( deze moest nog gebouwd worden ) wordt dit lastig .
ik weet echt even niet waar ik dit moet gaan doen , heb even niemand waar dit even zou kunnen .

ach ja we zien wel , hopelijk voor de zomer dat de extra weer eens kan gaan vliegen .

zo, net de motor van de funjet binnen, werkt prima, alleen wat speling op de as (in de lengterichting), maar net op volgas getest en het werkt prima. 80A op volgas en een goede 1,2 Kw tot gevolg, met een heerlijk geluidje (de piep ziet in mn oren:mrgreen:)

moet alleen wel een andere propadapter hebben, 4mm asje, want de maat waar de prop op moet is niet te krijgen, en ik wil niet mijn propjes gaan ruimen met een vijltje bij dit soort toeren. Ging net namelijk al resoneren door onbalans van de prop denk ik (en omdat deze teveel flexibiliteit heeft waardoor die vervormt)

hey bij de specs van de motor staat 50A max , denk je op 80A niet dat we weer een funjet met smoke krijgen dan ????

Zo, op naar de 300km/uur:mrgreen:

ultra1450_02_.jpg

ultra1450_01_.jpg

Gewicht met 6s is nu 1260 gram.....

@Frans en/of Imre; komen jullie morgen naar de club? Dit i.v.m. het startelastiek die ik nodig heb voor de Ultra...

Back