EMCR Rozenburg, verzameltopic.

he maikel valt me wel een beetje van je tegen had je zaterdag wel met een jet verwacht op de funfly
mag je iedergeval legaal paaltje rammen :-D

groet john

Het is altijd wel dikke pret op de fun fly, maar gezien de vorige edities (waar ik nogal de grenzen op zocht) is het niet slim om dit te doen met een "goede" kist:D

Klasse topic! Erg handig voor wie aanwezig zijn etc!... En tja zo een top-club verdient wel een eigen topic!

En @ Hezik, ahummm... heb je ons veld wel eens gezien! :mrgreen:

Het is altijd wel dikke pret op de fun fly, maar gezien de vorige edities (waar ik nogal de grenzen op zocht) is het niet slim om dit te doen met een "goede" kist:D

Ze kunnen dit jaat beter niet beginnen met tussen de palen door te vliegen, maar die als laatst bewaren!

Kan me herrineren dat jij ook (net als veel anderen) een incidentje met de palen had in het eerste onderdeel Alexzzz!...hehe

Een groot gedeelte had zeg maar geen kist meer na de eerste ronde! LOL

Kan me herrineren dat jij ook (net als veel anderen) een incidentje met de palen had in het eerste onderdeel Alexzzz!...hehe

Haha, klopt ja, er stond een paaltje in de weg:p Gelukkig was het een oude afgeragde Calmato, maar goed, 2 minuutjes lijmen en hij was weer als nieuw:)

is het niet laat in het jaar voor een funfly ? of doen jullie dat als seisoen "afsluiter" ?

wij hebben nog het avondvliegen als afsluiter en dan zal het wel weer op wat diehards na rustig zijn op ons veldje :D

gister

@Alex

Gister samen met Frans lekker gejet, Frans met KWtjes en ik met kero, was schitterend weer, maar eh goed initatief hoor want dan wordt er ook in de komende maanden lekker doorgevlogen.
Kom zondag, als het weer het toelaat nog effe jetten voordat ik naar m'n werk moet 's middag's.
(moet binnenkort weer 100 liter peut halen, gaat hard de laatste tijd)
Ger.

Goed zo Ger:) Zondag ben ik ook van de partij hoor (met goed weer dan) Komende winter eens flink gaan trainen:D (te beginnen met vandaag)

citaat:
Helaas, helaas, de funfly gaat niet door vanwege gebrek aan deelnemers. We gaan het in de lente weer eens proberen!

Groetjes Arie Redert

Helaas! Voor de funflyers...
Dit betekent echter wel dat als ik mijn motor aan de praat krijg er volop gevlogen kan worden zaterdag...

Laatst bewerkt:
Zo, net terug van een lekker middagje vliegen:)

Ennuh Erik; je pasje krijg je volgende keer wel terug:mrgreen:

Dat de fun-fly niet doorgaat is te wijten aan het feit dat deze half oktober is gepland, normaal hebben we minimaal wel 15 deelnemers......

Anyway; zondag zijn we weer van de partij, al gaven ze zaterdag iets beter weer op geloof ik....

Was goed vliegen vanmiddag! Durf al wat meer met t Calmato'tje, zo wordt t vliegen steeds leuker!

Beetje jammer dat ik mn pasje vergat haha, maar als alles rustig blijft thuis ben ik er zondag ook Alexzzz!

Het hangt nog een beetje van het weer af, maar volgende week donderdag óf vrijdagmiddag zou voor mij ook een optie zijn:)

Ik ga maandag de hele dag vliegen, zondag wordt niets, beetje druk op het werk.

Ger.

Ah, zonde Ger, morgen staat er hééél weinig wind, en het blijft droog:) (mooi weer voor mij om eens de F3A kist uit het stof te trekken)

Back