EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Hmmmzzz grrrrr.... Was pas om 15uur thuis uit DenBosch... Mooi dagje gemist denk ik zo heren?

Héééél mooi dagje zelfs:) Strak blauwe lucht, weinig wind, ik denk dat we zo'n dag voorlopig niet meer treffen:p Sowieso wordt het komend weekend zwaar bout qua weer, dus ben blij dat we geweest zijn:D Zal zo voor de fun nog wat fotootjes plaatsen.

emcrvrijdaginoktober.jpg

emcrvrijdaginoktober_2_.jpg

emcrvrijdaginoktober_3_.jpg

emcrvrijdaginoktober_4_.jpg

emcrvrijdaginoktober_5_.jpg

Ja, was prima heerlijk vandaag!
Na het inpakken we de wind ineens helemaal weg.. toch nog maar even de parkmaster voor een paar vluchtjes gepakt :D

Hmmm, gaat 'm niet worden komend weekend, het wordt weer echt herfst....

Een wijs man zei me eens "90% neerslagkans is 10% vliegkans!".

..en zaterdag ziet er nog niet zo heel slecht uit.

90% kans op regen wil helemaal niet zeggen dat het regent. Het wil zeggen dat je, over de hele dag, 90% kans hebt dat er een keer een buitje valt.

Als dat bv. om 8 uur 's avonds is, heb je de hele dag toch prima kunnen vliegen.

In mijn ervaring kun je in NL veel meer vliegen dan mensen denken. Dagen dat je echt niet kunt vliegen, zijn vrij zeldzaam, zijn er hooguit 20 in een heel jaar ofzo.

Hmmmmm, alleen jammer dat het dan zaterdag goed weer is (komt verjaardagsvisite.....)

Gefelicieerd Alex, k zag net toevallig je naam in de lijst verjaardagen staan. Jammer voor je dat het heerlijk vliegweer is :p al had ik niet het idee dat jij wat vliegen betreft tekort komt.

Haha, ja dank je, i.p.v. vliegen gaan we nu maar boodschappen doen, vanavond een heel huis vol visite, maar ach, volgend weekend nieuwe (vlieg-)kans:D

Back