EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Dat red je toch wel voor maandag? Wel de betere feestjes trouwens...

Ik ben maandag ook van de partij, t weer ziet er goed uit voor zover je dat nu al kan zeggen...

Perfect heren, dan zie ik jullie maandag, het weekend is wel redelijk afgeschreven als ik de vooruitzichten zie...

Idd Awakenings lijkt me supervet.

Gewoon maandag gaan vliegen hoor:D. Ik hoop dit weekend tijd te hebben om mijn trainer vliegklaar te krijgen. Moet nog een accumontage maken en zwaartepunt bepalen en dan kan ik de lucht in.

Wel even een vraagje. Is er iemand die een propruimer te leen heeft, want ik heb nu propellors die (nog) niet op de motoras passen.

@ de jet vliegers van EMCR

Ik ben nu al een aantal keer echt krankzinnige jet skills tegengekomen op filmpjes, hoverend op 1 meter boven het veld met kennelijk trustvectoring...

Gebruiken ze daar gyro's voor? Of is het echt puur skills? heeft iemand al zulke ambities bij EMCR?
Ik wil dit jaar graag naar Jets over Pampa gaan, wel aardig spektakel, en de meeting op Rozenburg zal ik ook zeker niet willen missen...

Heb je geen gyro's voor nodig, alleen een dikke portemonnee aangezien je behoorlijk wat thrust over moet hebben (zeker 1 op 1.5, liefst meer).

Het ziet er in ieder geval bizar uit, sommige zie je zelf om hun as rollen een meter boven de grond. En dan te bedenken dat je circa 10.000 euro aan het balanceren bent...

Ik probeer zelf nu ook af en toe te prophangen, wel op 100 meter hoogte dan! lol, maar ik begin me steeds meer te realiseren dat dit toch wel behoorlijk tegenvalt!!! Volgens mij heb ik nog jaren te gaan voordat het een beetje 3d gaat lijken. Een goeie simulator lijkt me ook wel goed idee, maar dan heb ik eerst een andere beeld kaart nodig voor mijn computer. Ik had laatst programmaatje geïnstalleerd, maar de comp ging gelijk over zijn nek...

Nou, morgen geven ze droog weer op, dus wat mij betreft gaat het door:)

Ik vlieg wel bijna dagelijks 3 accu's leeg met de profiel Yak hier op het veldje ('s avonds als de wind weg is), maar de grote Yak moet er ook maar weer eens aan geloven:cool:

Al hersteld Roel?

Weer ziet er goed uit voor morgen. De rest vd week trouwens ook...
Ik heb de Parkmaster gister gemaidened in t park. Wel even wennen hoor! En er komt een andere motor op met wat meer power

SK is wel iets beter zeggen ze, de goedkopere series hebben wel eens last van losse magneten enzo. Al heb ik het zelf nog niet meegemaakt. Gewoon dit setje proberen voor op een schuimpie:)

Ik ben wel aardig verrot nog! Was dan ook een erg puik feestje!

Maar morgen vliegen moet lukken...

Ik heb hier trouwens een prachtige carbon spinner liggen! Jihaaa... Hij is zo mooi dat ik er bijna niet in durft te dremelen... :)

Back