EMCR Rozenburg, verzameltopic.

hoe maak ik een nieuw onderwerp aan?

klik op deze knop bovenaan ergens:
newthread.gif

Naar het forum gaan waar je een onderwerp wilt plaatsen, bv Brandstof vliegtuigen. Daar staat links boven de knop die Bas net plaatste. Daarop klikken en gaan!

kan iemand nog plaklood meenemen. Misschien moet er een stripje op de avistar na de electro conversie, maar heb zelf niks meer liggen.

Ook een propruimer zou goed van pas komen, heb nog steeds een prop met te klein gat (ben bang dat ik bij boren niet centraal genoeg zit).

Ben er hopelijk in de middag (rond 2-3 uur)

Plaklood heb ik niet voor je...
Die propjes (+/- 7.5cc brandstof?) kun je gewoon opboren met de hand (accuboormachine) en dan steeds met 0.5mm groter...

Was geen topdag.... regen, crosswind en tikte nog even een van m'n elevators eraf... Gelukkig goed te repareren en daarna nog kunnen vliegen. Hopen op beter weer de rest van de week! Ik ben er woensdag weer!!

Was geen topdag.... regen, crosswind en tikte nog even een van m'n elevators eraf... Gelukkig goed te repareren en daarna nog kunnen vliegen. Hopen op beter weer de rest van de week! Ik ben er woensdag weer!!

Geen topdag? Ook geen hele slechte dag hoor:) Ik was er rond 10.30 al, best redelijk weer. Toen ik later op de middag had getankt om mijn 5e vlucht te maken, begon het alleen te regenen, dus de boel maar ingepakt. Al met al een prima vliegdag, de wind was zeker geen wk 5/6, een matig 4'tje denk ik, dus heb alles kunnen vliegen wat ik wilde:cool:

Ik heb nog wat foto's, die zet ik er straks wel op....

We hebben nog wel drie vluchtjes kunnen maken, maar de wind nam wel iets toe, en de regen stopte ook niet echt overtuigend. Ben wel blij dat ik gegaan ben natuurlijk... Maar kan wel beter!!! Kom maar op met die zomerse avondjes, als je tot tien uur kunt vliegen in je t-shirtje zonder wind.... hmmmm

Ik ga ook voor geen topdag.. eerst lachen ze m'n baffle plate uit en daarna blijkt dat ik draadbreuk heb in de sensorkabel van m'n ontsteking.

Roeland iig bedankt voor het stukje vliegen ;)

Alleen de naam al: baffle plate... Ga je je sensorkabel proberen te fixen Bas, of beter een nieuwe?

Woensdag zeker vliegen!

Back