EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Ik ga proberen mijn werkzaamheden zo vroeg mogelijk af te ronden zodat ik tussen 10 en 11 in Rozenburg kan zijn. Ik heb een gerucht opgevangen over een paar jetvliegers die er dan ook zijn.....:rolleyes::rolleyes:

Het weer zou ongeveer hetzelfde zijn als vandaag.

Ik hoop voor jullie dat het weer een beetje meewerkt:)

Berto zijn F15 werd misschien ingevlogen, maar Sssssssssst, daar wordt zo geheimzinnig als mogelijk over gedaan, dus ik heb niks gezegd:mrgreen:

Ik was om 10 uur vanochtend in de Daniel de Hoed, daar kreeg mijn jongere broertje te horen dat zijn tumoren waren verdwenen na drie maanden chemokuur. Zo tegen elf uur hadden we de tweede fles champagne op en zaten we bij tattoo Bob om deze dag vereeuwigen op mijn broertje zijn arm. Daarna zijn we doorgegaan naar de stad, wat er verder allemaal gebeurd is weet ik niet meer, begin nu pas weer een beetje bij te komen... mooie mooie dag!!!...

Ja - dat is beter nieuws Roeland :)

Ik ben vanmiddag nog wel geweest.. was er alleen pas om een uur of 3.

Wel nog wat jets voor m'n lens gekregen:

DSC00630.JPG

DSC00700.JPG

--> Alle foto's hier!

Ik was om 10 uur vanochtend in de Daniel de Hoed, daar kreeg mijn jongere broertje te horen dat zijn tumoren waren verdwenen na drie maanden chemokuur. Zo tegen elf uur hadden we de tweede fles champagne op en zaten we bij tattoo Bob om deze dag vereeuwigen op mijn broertje zijn arm. Daarna zijn we doorgegaan naar de stad, wat er verder allemaal gebeurd is weet ik niet meer, begin nu pas weer een beetje bij te komen... mooie mooie dag!!!...

gefeliciteerd voor je hele familie man !!!
een gouden dag !

Meer dan een goede reden om jezelf eens lekker te laten gaan joh ,geweldig nieuws voor je broertje en uiteraard voor de rest van de familie suc6 verder met het LEVEN .

Thanks allemaal! Het nieuws van me broertje hadden we even nodig... deze datum blijven we inderdaad voorlopig vieren!

Back on topic;
Vliegen vanmiddag? :)

Back