EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Hehe, ik heb lipo's, die zijn altijd vol, maarum........vrijdag had gekund, morgen gaat 'm niet worden helaas.

Té harde wind vandaag, maar morgen zijn we van de partij:) (een dagje alleen maar wedstrijdprogrammaatjes vliegen)

Gisteren ook mooie actie... :( Nog net even tijd voor een vluchtje, ik taxi het veld op blijft mijn wiel hangen in een kuil, wiel gebroken en zie zo het landingsgestel aan 1 kant dubbelbuigen waardoor 1 vleugel ongelukkig de lucht in steekt, tja windkracht 5 a 6, maakt de optelsom zelf maar af...:hammer:
Kon nog net op de tijd de motor afzetten, maar het bovenste stuk van de rudder werd behoorlijk aangetikt, ik hoop dat terugduwen en een dot secondelijm voldoende zal zijn. Ik stond wel ff te flippen!

Maar goed, morgen nieuwe dag begrijp ik! :banana:

Nope, helaas niet meer, maar je kunt toch in de ochtend even langs een modelbouwshop rijden?:)

Ik heb geen auto (Dido heeft hem in Haarlem), Quartel heeft er geen, zal morgen nog ff MR hobby bellen, anders zetten we er een 'thuiskomertje' op van 3" die moet wel nog even groter geboord worden.

Ik ga in ieder geval vliegen, desnoods een rollerskate eronder...

Hahaha, ik vond het iets te voor de hand liggend, maar toch maar goed dat ik het zei dan:D

Weer ziet er heel fraai uit, dus zo de boel maar eens inladen.....

Hahaha, ik vond het iets te voor de hand liggend, maar toch maar goed dat ik het zei dan:D

Weer ziet er heel fraai uit, dus zo de boel maar eens inladen.....

Hehe! Ik zat er wel aan te denken, maar het ene schoentje heb ik eraf moeten slijpen, omdat de boutjes te vast zaten en ik deze dol draaide. Dus ik dacht dat is wel veel werk, maar het andere schoentje kwam er gelukkig makkelijk af...

Het is prachtig weer!

Zo, lekker middagje gehad, een en ander kunnen trainen ook gelukkig. Alleen jammer dat om 15.45 de boel al begint te beslaan, maar goed, het is tenslotte bijna winter.....

Ik en Bas hebben nog wat foto's, zal ze van mij zo uploaden....

Ja was zeker een heerlijk dagje :)
..maar inderdaad wat kort met dat weer.

Enkele foto's:

DSC00892.JPG

DSC00930.JPG

DSC00934.JPG

--> En hier een iets ruimere selectie!

Ja jezus bas! echt een mega gare foto! hahaha

Bas, kun je hem ff fotoshoppen, dat ik ook nog eens scheel naar die prop zit te staren?

Back