EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Er is hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand, haal nog maar even niks uit elkaar:) We zien elkaar morgenochtend, dan kijk ik wel eventjes voor je! Ik ben er rond 11.00 (tenzij iemand hier even aangeeft er eerder te zijn)

Er is hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand, haal nog maar even niks uit elkaar:) We zien elkaar morgenochtend, dan kijk ik wel eventjes voor je! Ik ben er rond 11.00 (tenzij iemand hier even aangeeft er eerder te zijn)

oke begrepen! bedankt
tot morgen

mvg paul

Haha Ger,
Je bent de jongste niet meer he ;-)

Jullie hebben nog een clubgebouw, wij hebben met deze kou en sneeuw wel eens een middag op de hei gevlogen,dan was je blij als je weer bij de Mac kan opwarmen :yes:

Grt,
Berto.

Zo, net weer terug van een schitterende vliegdag:p

Ger Kl. zie ik binnenkort wel met een benzinetoestel op de club komen, en Paul met een Funjet:mrgreen:

Ff bijkomen en de foto's uitzoeken, zoals gewoonlijk:)

Zo, net weer terug van een schitterende vliegdag:p

Ger Kl. zie ik binnenkort wel met een benzinetoestel op de club komen, en Paul met een Funjet:mrgreen:

Ff bijkomen en de foto's uitzoeken, zoals gewoonlijk:)

het was zeker een mooie maar koude dag .
alleen niet kunnen vliegen met de depron creatie.
nadat ik gister de bouten in de motor had gedraaid kwamen we er vanochtend achter dat ik ze er te ver in had gedraaid en daarbij een kabeltje kapot heb gemaakt dus het motortje naar de mallemoere.

Wel vandaag een vluchtje gemaakt met de funjet van alex.
Het was wel even wennen maar het vliegt goed en snellllll al had ik nou maar wat geld over :rolleyes: .

mvg paul

EMCRzondag30januari2011.jpg

EMCRzondag30januari2011_2_.jpg

EMCRzondag30januari2011_3_.jpg

EMCRzondag30januari2011_4_.jpg

EMCRzondag30januari2011_5_.jpg

EMCRzondag30januari2011_6_.jpg

EMCRzondag30januari2011_7_.jpg

EMCRzondag30januari2011_8_.jpg

EMCRzondag30januari2011_9_.jpg

EMCRzondag30januari2011_10_.jpg

EMCRzondag30januari2011_11_.jpg

EMCRzondag30januari2011_12_.jpg

EMCRzondag30januari2011_13_.jpg

EMCRzondag30januari2011_14_.jpg

EMCRzondag30januari2011_15_.jpg

EMCRzondag30januari2011_16_.jpg

EMCRzondag30januari2011_17_.jpg

EMCRzondag30januari2011_18_.jpg

EMCRzondag30januari2011_19_.jpg

EMCRzondag30januari2011_20_.jpg

EMCRzondag30januari2011_21_.jpg

EMCRzondag30januari2011_22_.jpg

EMCRzondag30januari2011_23_.jpg

EMCRzondag30januari2011_24_.jpg

EMCRzondag30januari2011_25_.jpg

EMCRzondag30januari2011_26_.jpg

EMCRzondag30januari2011_27_.jpg

EMCRzondag30januari2011_28_.jpg

Hé dit ding zag ik zaterdagavond boven dordrecht vliegen :wink:

EMCRzondag30januari2011_27_.jpg

Ger Ko.

jaja met al dat knutselen moet het er maar is van komen zie hier:

full

gescoord voor 12 piek bij de lidl.
Ik denk dat ik de eerste keer solderen met de ledlichtjes doe dan maakt het niet uit dat het fout gaat.

-paul-

Laatst bewerkt door een moderator:
heb er net ook eentje gehaald, ik heb wel een 30W bout, maar een 50W is ook wel handig, en zeker voor die prijs (die 2 rolletjes soldeertin zitten erbij, in een vakje die in die houder zit :D

Hallo

Zal me hier even voorstellen, ik ben Andreas. Woon in Rotterdam. Ben twee jaar geleden begonnen met rc vliegen met een easy star. Het vliegen zelf aangeleerd. Op het strand tussen hoek van Holland en 's Gravenzande. Eind vorig jaar heb ik voor me profiel werkstuk een onderzoek gedaan naar modelvliegtuigen en als onderdeel daarvan de trainer 1600 van Johan gebouwd. Alleen bij de maiden op het strand is het na de eerste bocht neergestort door waarschijnlijk een stuurfout van mij. Heb na de reparatie van het vliegtuig, me nog niet gewaagd aan een nieuwe vlucht. Gedeeltelijk omdat een kist van 2.3 kilo niet echt iets is om mee wild te vliegen en ook omdat ik toch wat angst had om weer de kist te crashen. Ik weet het, het hoort bij het vliegen maar heb hem nog wel nodig voor de presentatie. Dus mij vraag is of een van jullie komend weekend kunnen nakijken en invliegen ?. Zodat ik zelf foto's kan maken tijdens de vlucht.

alvast bedankt

mvg.
Andreas

Back