EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Ik post het hier wel hoe laat ik vertrek, nu weer verder pitten:mrgreen:

Snurk ze, volgens mij waait het vandaag nog harder als gister.................

Kun je in ieder geval stilhangen op half gas tegen wind in :mrgreen: met de Ultra.

Ger.

Gaan er nu nog mensen????
het zijn hier nu nog wel windstoten maar het waait minder dan gisteren.
Ik weet natuurlijk niet precies hoe het op de landtong is.

grt paul

Sprak net Arie R, die heeft ook wel plannen. Fabian is nog niet wakker denk ik, dus van hem weet ik het niet. Maar als je je depron kistje wilt afmaken, dan wil ik je best helpen, moet alleen wel weten hoe laat je er dan ongeveer bent..... (ik neem de funjets sowieso wel mee)

Een dezer dagen heb ik ook sleutels van het clubgebouw, dat vergemakkelijkt alles wel...

Klopt:)

Ik laat het nog even van Fabian en Paul afhangen of ik ook ga straks, ik was net met Paul in gesprek, toen zijn verbinding wegviel. Maar als de wind wat afneemt, kom ik sowieso wel......

oke dus paul komt niet dan heeft het voor mij ook geen zin om te komen het waait mijn te hard ,ik zou wel kunnen vliegen met de funjet maar ik denk dat de fun er snel af is met deze wind.

Paul stuur mij je adres gegevens eve dan stuur ik de motortjes naar je op,anders moet je nog langer wachten want ik ben volgende week zaterdag op wntersport.

Je kunt ze eventueel afgeven op de club, Paul woont in Rozenburg, dan kunnen Fabian of ik ze wel afgeven na het vliegen....

Back