EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Bedankt voor het aanbod maar aangezien ik toch niet ga vliegen is het goedkoper voor mij om ze eve op te sturen, zeker met de benzine van nu.

jaja met al dat knutselen moet het er maar is van komen zie hier:

full

gescoord voor 12 piek bij de lidl.
Ik denk dat ik de eerste keer solderen met de ledlichtjes doe dan maakt het niet uit dat het fout gaat.

-paul-
Heb er ook eentje gescoord. Ben alleen niet enthousiast over die soldeer tipjes die erbij zitten. Zou eigenlijk een dunnere willen. Is mooi schroefpuntjes, maar heb geen idee waar deze te kopen. Iemand suggesties?

b

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou eigenlijk een dunnere willen. Is mooi schroefpuntjes, maar heb geen idee waar deze te kopen. Iemand suggesties?

Gewoon de originele punt langs de slijpsteen halen?:)

Dit gebeurde er trouwens direct met de vlieger van Fabian;

P1405_01_06-02-11.jpg

Ik heb toch maar besloten om de Funjets aan de grond te houden:D

wind was zo sterk dat de touwen gewoon direct braken toen alex de vlieger losliet:D Ziet er erger uit dan het is, moet even wat elastiekjes spannen en dan kan die weer:D

woensdag

Zijn er nog die woensdag in de gelegenheid zijn, geven lekker weertje op, wind 3 uit ZO.

Ger.

ik zal aan jullie denken als ik aan het tegelen ben :(

moet deze week een complete badkamer opleveren dus ik kan niet komen helaas .
hoop dat het weekend beter wordt ( EF yak maidenen )

suc6 woensdag heren .

hee fabian , waar blijft de hongkong express ??????

Ik kijk het nog even aan.....

Ondertussen de "wingtanks" van de Funjet afgesneden...moet harder gaan. Ben benieuwd!

Woensdag tot 16.00 werken, ik zou er op zijn vroegst rond 16.45 kunnen zijn, in principe is het dan nog wel even licht, maar tot hoe laat blijven jullie?

Zo, lekker gebruik gemaakt van het mooie weer. Was schitterend vliegweer. :cool: De Funjet vliegt prima zonder de wingtips........

Alleen Ger Kovacs had een slechte dag :(:(. Maar dat moet hij zelf maar opschrijven.....

ik ben er morgen denk ik wel, even kijken hoelaat ik echt van school weg-ga.

@Eric

Hongkong express is even niet zo "express" bezig, geduld is een schone zaak:D

dasnapik maar ik wil graag ook weer van de mooie dagen profiteren als ze er weer zijn , niet dat je dan net je spullen nog niet binnen hebt ;)

helaas hebben we geen invloed op dit verhaal dus we wachten inderdaad maar af .

Alleen Ger Kovacs had een slechte dag :sad::sad:. Maar dat moet hij zelf maar opschrijven.....

ben toch wel benieuwd wat ger zijn dag dan heeft verpest ???
horen we vanzelf denk ik .

welterusten allen !! cheers

Back