EMCR Rozenburg, verzameltopic.

alexxz
ik kom morgen op de club om eindelijk de deltastorm te maiden wil jij astjeblieft je doosje met schroefjes en die 2mm goudpluggen meenemen.
Ik heb er als ik alle twee de motoren wil proberen 6 setjes nodig :( en ik heb er maar 2.

mvg paul

Laatst bewerkt:
Als ik nu naar buiten kijk, dan voorspel ik weinig goeds.......

Robert; de lanceerinstallatie staat al wel op de club toch?

Inderdaad..... (maar dat geef jou wel de kans om alles bij rctechnics te bestellen, dan heb je het de volgende dag in huis)

wordt niks vandaag zo te zien , ben net wakker gebeld door p@ul :2gunfire: en keek even naar buiten onderweg naar het toilet maaarruuhh :onweer::puppydogeyes::onweer::nooo:.
dan maar weer een daggie knutselen .

cheers !

ps paul : die lijm komt wel .

wordt niks vandaag zo te zien , ben net wakker gebeld door p@ul :2gunfire: en keek even naar buiten onderweg naar het toilet maaarruuhh :onweer::puppydogeyes::onweer::nooo:.
dan maar weer een daggie knutselen .

cheers !

ps paul : die lijm komt wel .

oeps :wink: ik had al zo'n vermoeden nadat er niet werd opgenomen.

-paul-

ben vandaag weer de schuur in gedoken om verder te gaan met de extra.
En ben nu bijna weer zover als toen ik het deel eruit moest slopen na een fout.
Het is niet zo mooi als toen maar het is wel redelijk gelukt. (al zeg ik het zelf :D )

ik heb nu vakantie dus hopelijk kom ik van de week nog verder .

grt paul

Ik ben pas om 18.00 klaar met werken morgen, dus ik ben er waarschijnlijk op zijn vroegst om 19.30. Had best nog een vluchtje willen doen eigenlijk, grrrrrrr

Jammer Alex....da's het harde leven....:D,

Ik ben er tussen 2 en half 3. Ik zie wel wie er komt aanwaaien en aan tafel aanschuift.....

Back