ron van sommeren
Forum veteraan
Het bericht ging dan ook onder het motto "better safe than sorry" op de post.Ik bedoel natuurlijk glasweefsel, dat begrijp je ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het bericht ging dan ook onder het motto "better safe than sorry" op de post.Ik bedoel natuurlijk glasweefsel, dat begrijp je ...
Veel van mijn berichten gaan onder het motto: better safe than sorry.
Daar zijn inderdaad handige tooltjes voor in de handel.
Staar je niet blind op PK's, PK's zeggen niet zoveel.
Met al die motoren zal je Charter vliegen.
De OS 40 LA is een prima motor, helemaal niets mis mee. Het verschil met een FX is dat de LA een glijlager heeft ipv. kogellagers.
Ik zou ook de OS 46FXi aan het lijstje toevoegen als ik jou was, sterker nog, die zou ik nemen
Die is 100 gram zwaarder dan de .25, maar heeft veel meer vermogen. Toegegeven, meer vermogen dan een Charter nodig heeft, maar dan kun je wel doorgroeien. Die 100 gram op een charter ga jij echt totaal nul komma nul niets van merken hoor, je kunt er prima om lessen.
Daar zullen ook verschillende instrukteurs nog moeite mee hebben .![]()
Direct hun instructeursbevoegdheid afnemen dan, als je al niet kunt vliegen met een 9cc viertakt charter, dan is het wellicht slim om zelf weer les te gaan nemen....