Endeavour Occre 1:54

• Topicstarter Topicstarter Flying Scotsman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Flying Scotsman

Guest
Werf schoongemaakt en grond bijgekocht voor een tweede helling.

Na geruime tijd bezig te zijn met de HMS Vic, heb ik toch besloten om er een project naast te gaan doen. Dus ik sta nu weer voor een nieuwe uitdaging erbij. En hoop gebruik te kunnen maken van de ervaringen die ik heb opgedaan tot zover met de Vic en alle positieve ondersteuningen.

Bij het uitpakken van de bouw doos word je al blij, alles super verpakt met zeer uitgebreide tekeningen en handleidingen wellis waar in het Duits of Engels maar dat is geen probleem.

Tja, dus een nieuw bouw verslag, wel of niet was voor mij geen vraag. ik zal dan ook proberen hier regelmatig updates te posten. En zal dan ook uitkijken naar de leuke, maar natuurlijk ook kritische opmerkingen. Het zal niet erg snel gaan probeer zo authentiek mogelijk te bouwen en Vic heeft prioriteit 1.

Nou genoeg geschreven, ik moet weer aan het werk;)

E555F447-7287-4587-A42D-04CDEB392BD4.jpeg
C40768EB-657F-4F64-8E18-10E4B0ED0263.jpeg

Nou nou Henk, dat ziet er mooi uit zeg, enne als ik even zit uit te rusten naast mijn werf dan kan ik deze mooi volgen....
Veel succes

Mooi man, kom maar gauw met de updates.:rofl::rofl::rofl:

Peter, Moet,eerst nog ff dat klusje onderdeks bij de Vic klaren, dan ga ik langzaam beginnen. Vanavond alvast alles zitten nummeren.

Mooi, nog een mooi project om te volgen. Heb hem ook gebouwd maar dan van een pakket uit de middeleeuwen.

Gekocht van de eerste eigenaar?.

Nou nou Henk, dat ziet er mooi uit zeg, enne als ik even zit uit te rusten naast mijn werf dan kan ik deze mooi volgen....
Veel succes

Bedankt ik, ga mijn best doen

Henk veel bouw plezier met dit mooie schip :thumbsup:

Dank je wel, Ik probeer er ook iets moois van te maken

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back