Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi dat het begin er is Henk, laat maar komen die updates![]()
Dan lossen we elkaar maar af, want maandag ga ik van een korte vakantie genietenPeter, ik doeaan. Maandag is de vakantie weer voorbij en dan moet het bouw tempo weer omlaag
![]()
Dan lossen we elkaar maar af, want maandag ga ik van een korte vakantie genietenalhoewel ik de rest van mijn leven niet meer hoef te werken is er even tussenuit altijd wel lekker
![]()
+1Piet je heb groot gelijk, na zo’n mooie geslaagde klus, even wat anders lijkt mij ook een goed idee. Geniet er van en ik wens je een fijne vakantie. Over twee jaar kan ik hopelijk hetzelfde zeggen wat betreft het werk![]()
Dank je wel Hans en welkom terugSucces Henk!
Mooi dat het begin er is Henk, laat maar komen die updates![]()
Klopt, daarin spreekt men van 4 planks, maar ergens in mijn hoofd zit iets van 5 planks. Kan het niet helemaal voor mezelf duidelijk krijgenKijk het eerste schaap is over de dam
Ik weet niet of daar regels voor zijn Henk, het is maar net wat je zelf mooi vindt denk ikik zal eens in het boek van Mondfeld kijken of daar iets in te vinden is.
![]()
Op pagina 53-54 toch?. Maar ik zie echt niet hoeveel, planks dat dit nou is. Ik zit er iedere keer naar te kijken maar ik zie het echt nietHet staat in de anatomy
4 planks. En op stukken zoals in het midden waar openingen zitten niet met stukken rommelen. Hou daar hele planken naar elkaar. Dat is mooier. Op de boeg bijvoorbeeld en op de achter en midden dek tussen de roosters en voor of achterkant dek
Ja mooi hèNou Henk, dat begin is zeer herkenbaar..![]()
Thanx,Ik vond deze op een ander forum, misschien heb je er iets aan.
Bekijk bijlage 389803