Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Thanks Heinrich I do my bestBaie netjiese werk, Henk!![]()
Gaan we doen Sjors, de lange dagen komen er weer langzaam aanHij gaat fijn!
Gewoon zo doorgaan![]()
Mooi werk Henk, maar je nagels zitten er best ver in geslagen, is later moeilijk met ze te verwijderen (ook ivm beschadiging van je beplanking). Ik heb deze manier voor de eerste keer toegepast en ze hoeven er niet zover in is mijn ervaring...
Voor de rest gaat dit wel goed komen
Succes
Dank je voor het compliment, die spijkertjes zaten in de bouwdoos ik dacht Koos gebruikt ze ook, dan ik ook maarOf helemaal die nagels niet gebruiken
Maarre het zit er netjes op.
Kijk dat verklaart een hoop Henk, waar bemoeien wij ons (ik) ook mee![]()
Dank je wel Peter, inderdaad OcCre heeft hele mooie bouwdozen, goede kwaliteit hout en passingen en duidelijke handleiding met heel veel foto’s.Mooi hoor Henk! Occre heeft mooie bouwdozen vind ik. De HMS Terror spreekt mij ook wel aan, zeker ook vanwege het verhaal erachter. Op youtube heeft Occre een complete tutorial hoe je hem kunt bouwen, wordt stap voor stap voorgedaan. Waarschijk wist je dat al.
Helaas heeft mijn bootje een heel beknopte handleiding. Ik zal voornamelijk van de tekeningen moeten werken en de mannen hier heel veel vragen gaan stellen. Achteraf zou ik voor een Occre bouwdoos gekozen hebben als eerste kit, vooral vanwege de stap-voor-stap uitleg, maar toen had ik het huidige scheepje al gekocht. Ik zal regelmatig even gluren hoe met jouw mooie schip staat! Veel bouwplezier!Dank je wel Peter, inderdaad OcCre heeft hele mooie bouwdozen, goede kwaliteit hout en passingen en duidelijke handleiding met heel veel foto’s.
Ik ben begonnen met HMS Victory van Mantua als beginners set, kwam er al snel achter dat dit geen beginners bouwdoos is, ook heel onduidelijke handleidingen. De Endeavour heb ik er naast gekocht zodat ik kan afwisselen op momenten dat dit ff nodig is.Helaas heeft mijn bootje een heel beknopte handleiding. Ik zal voornamelijk van de tekeningen moeten werken en de mannen hier heel veel vragen gaan stellen. Achteraf zou ik voor een Occre bouwdoos gekozen hebben als eerste kit, vooral vanwege de stap-voor-stap uitleg, maar toen had ik het huidige scheepje al gekocht. Ik zal regelmatig even gluren hoe met jouw mooie schip staat! Veel bouwplezier!
Anderhalfjaar geleden kocht ik mijn eerste bouwpakket de Endeavour van de firma Veliero. Pakket was denk ik 50 jaar oud en oud Italiaans. Niet heel duidelijk. Met hulp van hier en Google is het mij gelukt een mooi schipje te maken. Met wilskracht en geduld kom je er wel. En niet bang zijn dat iets fout gaat. Het is hout en daar kun je veel mee.Helaas heeft mijn bootje een heel beknopte handleiding. Ik zal voornamelijk van de tekeningen moeten werken en de mannen hier heel veel vragen gaan stellen. Achteraf zou ik voor een Occre bouwdoos gekozen hebben als eerste kit, vooral vanwege de stap-voor-stap uitleg, maar toen had ik het huidige scheepje al gekocht. Ik zal regelmatig even gluren hoe met jouw mooie schip staat! Veel bouwplezier!
Ja, een Victory om mee te beginnen lijkt zelfs mij wat ambitieusIk ben begonnen met HMS Victory van Mantua als beginners set, kwam er al snel achter dat dit geen beginners bouwdoos is, ook heel onduidelijke handleidingen. De Endeavour heb ik er naast gekocht zodat ik kan afwisselen op momenten dat dit ff nodig is.
Anderhalfjaar geleden kocht ik mijn eerste bouwpakket de Endeavour van de firma Veliero. Pakket was denk ik 50 jaar oud en oud Italiaans. Niet heel duidelijk. Met hulp van hier en Google is het mij gelukt een mooi schipje te maken. Met wilskracht en geduld kom je er wel. En niet bang zijn dat iets fout gaat. Het is hout en daar kun je veel mee.