Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ga je nog iets doen aan de kleur van het roer en/of vingerlingen, over smaak valt uiteraard niet te twisten, dus als ik schrijf dat ik het zo niet echt mooi vind dan is dat mijn smaak en dat kun je naast je neer leggen als je het zelf wel mooi vind. Meestal krijgt het roer de kleur van het onderwaterschip, wat toch ook wel een wat rustiger beeld geeft aan je model. Nu heb je zwart, messing en donkerbruin en dan tel ik de tinten boven het roer nog niet mee.. Als voorbeeld een plaatje van hoe het ook kan, Bekijk bijlage 419680
Dank je wel.Wat misschien nog meer rust geeft is als je de zwarte lijn van de berghouten over het achterschip door zou trekken. Maar ook een persoonlijke opmerking van mij, mijn smaak. Voor de verder rest ziet het er prima uit.
OK Henk, duidelijk verhaal, dan was ik wellicht wat vroeg met mijn commentaar, we zien het voorbij komenDank voor je opmerking, het is inderdaad niet mooi zo.
En zoals ik het zie geen gezicht,maar alles (ook onder de berghouten) is ook nog "under construction" er zitten nog een paar plaag puntjes in de onder kant van het schip, wat mij niet helemaal aanstaat. Als dit opgelost is dan gaat het goed komen. Zie het witte op de romp als grondverf en natuurlijk gaat het roer en de vingerlingen dezelfde witte kleur krijgen.
Wat de verschillende kleuren betreft volg ik de de kleuren van de replica, alhoewel ik daar eerlijk gezegd wel aan moet wennen en links en rechts al wat concessies heb gedaan om er iets meer rust in te krijgen.
Nee hoor niks te vroeg.OK Henk, duidelijk verhaal, dan was ik wellicht wat vroeg met mijn commentaar, we zien het voorbij komen![]()
Ondanks de tegenvaller met je lak ziet het er netjes uit Henk, complimenten![]()
Ik maak de standaard nagenoeg altijd zelf, te zien in mijn meeste verslagen, wellicht kun je daar wat inspiratie opdoen.Ik zie dat ik nog een hele weg te gaan heb, super hoe je het allemaal doet en uitlegt. Toch een vraagje, heb je ook nagedacht over een eventuele standaard? Zag dat die er niet bij was geleverd.
Gr. Johnny
Ik heb allang zitten snuffelen PietIk maak de standaard nagenoeg altijd zelf, te zien in mijn meeste verslagen, wellicht kun je daar wat inspiratie opdoen.