Sommige mensen hebben dan ook meer te doen dan de hele dag met bestuurbare autootjes te spelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sommige mensen hebben dan ook meer te doen dan de hele dag met bestuurbare autootjes te spelen
Ik heb school en baantjes waar ik altijd moet zijn dus dan heb je ook niet "zeeën aan tijd"
excuses voor dit want de overheid naait iedereen tegenwoordigIk heb school en baantjes waar ik altijd moet zijn dus dan heb je ook niet "zeeën aan tijd"
Ik heb al ruim 30 jaar werk erop zitten en dan wordt je door een nieuwe wet uit 2015 dat een beperking zet aan tijdelijke contracten op straat gezet. Ik zie het ook liever anders en ben ook druk bezig weer wat te vinden. Dit soort klusjes is ook gewoon tijdverdrijf als ook een goede aanvulling voor mijn portofolio om mee te showen bij potentiele werkgevers. Maar daar ging het niet om, jij vroeg iets en ik laat zien dat ik de kennis, gereedschap en de spullen in huis heb.
Ook ik vroeg jou iets dus kom maar op met die foto's van je Baja