GJ,
Ik weet toevallig dat de Tiger/Wilco niet gebouwd is op een zwaar accu pakket en veel G krachten. Met een 3S 5Ah pakket zou het nog wel goed moeten komen. Maar ik denk dat de meeste mensen toch liever zelf bepalen wat ze willen vliegen en dat dit vaker een wat betere kist is. Als je een goede Heli of een 3D kist gaat kopen dan koopt ook niet iedereen een nock off bij Hobby City, zeker niet als men competitie wil gaan vliegen.
Ik heb je al eerder gezegd dat andere beperkingen dan een Energy limiet niet gaan werken. Vergeet het maar gewoon!!!
Iedereen is welkom om te komen vliegen, geen enkel punt. Mocht je op een score lijstje willen komen te staan dan kan dat ook nog wel. Maar je kunt natuurlijk alleen dingen gaan vergelijken als er mensen vliegen met dezelfde restrictie.
Wat je wel kan doen is bijvoorbeeld Neu F5F limiters gebruiken in F5B formaat vliegtuigen en maximaal 4S. De Energy limiet ligt dan dus lager en je zult minder vermogen moeten gebruiken om rond te kunnen komen. De juiste setup rolt er dan vanzelf uit.
F5B/F5D limiters
Dan heb je ook een leuk competatief formaat met minder stress en kosten. Bovendien is het dan vaak nog mogelijk om door te stromen naar F5B via een 5S of 6S pakket en/of grotere prop en een F5B energy limiter.
Ik ben persoonlijk van mening dat F5F formaat kisten alleen maar meer kosten met zich mee brengen en nog lastiger zijn te transporteren. Dus waarom zou je dat doen? Als je ogen slecht zijn moet je niet F5B/F vliegen. Maar als er mensen zijn die dit willen vliegen, geen probleem!
Wat betreft battery, ik denk dat er tegenwoordig niet veel verschil is tussen Neu Energy, Kokam, Flight Power, Thunder Power, Outrage en zelfs Rhino. Maar ik zou een ieder adviseren dat lekker zelf te bepalen. Ieder heeft zo zijn voorkeur.
Laat maar horen hoe het gaat met die Tiger/Wilco.
Mijn vraag waar een Enigma/Alex te kopen staat nog open!