ervaringen Kingtech K80e en TJT 80N

full

Wie van jullie weet hoe bij deze king motor de voor spanning werkt

Hoi Gerrit Jan.

Had je al uitgevogeld hoe de preload nu zit van de Kingtech?
Als je heel goed naar de foto kijkt van de tunnel zie je het direct.

Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
preload

Hoi Gerrit Jan.

Had je al uitgevogeld hoe de preload nu zit van de Kingtech?
Als je heel goed naar de foto kijkt van de tunnel zie je het direct.

Ger.

Ja kan niet missen gewoon veer voor met bus in de bus zit het lager, achter ook bus met lager. op deze manier is het draag vlak axiaal niet je lager maar de bus. en dus veel langer kantelen behoord zo tot het verleden.
Had ik voor dat ik deze foto gezien had, ook bedacht en uit geprobeerd met succes .
Zo dat deze ook in de 2209 toegepast gaat worden. gr Gerrit jan

Ja kan niet missen gewoon veer voor met bus in de bus zit het lager, achter ook bus met lager. op deze manier is het draag vlak axiaal niet je lager maar de bus. en dus veel langer kantelen behoord zo tot het verleden.
Had ik voor dat ik deze foto gezien had, ook bedacht en uit geprobeerd met succes .
Zo dat deze ook in de 2209 toegepast gaat worden. gr Gerrit jan

@Gerrit Jan.

En 1 bus zit gefixeerd in de tunnel, waarschijnlijk de achterste bus, door middel van inbus made schroefjes zodat de andere bus, de voorste bus schat ik zo in, door de veer kan schuiven, mooi opgelost toch.

Ger.

Turbine is inmiddels in mijn bezit heb wat soldeer verbindingen geisoleerd. Motor heeft vandaag proef gedraaid. Loopt en start uitstekend. Geeft 7,5 kg bij 120.000 toeren. Mag deze motor nog naar de 125000 toeren geschroefd worden?

Ik heb mijn TJT altijd op 125.000 laten lopen. Heeft bij mij 160 vluchten probleemloos gelopen op dit toerental

Hee Ruben,

mooi man dat ie al draait.

Hoorde vandaag dat m`n pakje niet verstuurd is :mad:
Je kan ook niks overlaten aan de baas :sniper:

Zal dus pas morgen op de bus gaan :roll:

TJT

Goed te horen dat je de TJT goed aan het lopen heb.
115.000 is volgens de fabrikant het maximale toeren tal.
120.000 lijkt mij voor deze motor mooi.
Wil je nog sneller zullen er GRW lagers in moeten.
Maar met 120k Kun je toch ook wel lekker vliegen.
GR Gerrit Jan

Back