ecu
Het probleem was niet het starten motor.
Maar het erkennen ecu van de puls uit gang ontvanger.
normaal is de puls lengte van 1tot 2 msec . 1.5 neutraal
trim down stick down 1.msec trim up 1.25 msec stick en trim up 2msec
het eerste wat je ecu vraagt stick down trim down 1. msec dus.
trim up puls word langer 1.25 msec
trim en stick up 2msec.
wat kan er nu gebeurd zijn bij het setten trim down puls lengte 1.1 bij voor beeld.
ga nu de ecu op nieuw in schakelen stick naar beneden trim down de puls is nu kleiner dan 1.1 want ik had de stick net niet onder in met setten
nu is de puls lengte 1 msec bij voor beeld Nu kan het zijn dat de ecu dit niet erkend want ik had hier voor geset laagste puls tijd 1.1 msec.
zou best eens kunnen dacht ik zo kan het uit proberen natuurlijk . als ik de puls groter maakte trim naar boven was er niets aan de hand
gr Gerrit Jan. DIT WAS HET DUS NIET. DE PULS KWAM NIET AAN BIJ DE PROCESSOR.
Het probleem was niet het starten motor.
Maar het erkennen ecu van de puls uit gang ontvanger.
normaal is de puls lengte van 1tot 2 msec . 1.5 neutraal
trim down stick down 1.msec trim up 1.25 msec stick en trim up 2msec
het eerste wat je ecu vraagt stick down trim down 1. msec dus.
trim up puls word langer 1.25 msec
trim en stick up 2msec.
wat kan er nu gebeurd zijn bij het setten trim down puls lengte 1.1 bij voor beeld.
ga nu de ecu op nieuw in schakelen stick naar beneden trim down de puls is nu kleiner dan 1.1 want ik had de stick net niet onder in met setten
nu is de puls lengte 1 msec bij voor beeld Nu kan het zijn dat de ecu dit niet erkend want ik had hier voor geset laagste puls tijd 1.1 msec.
zou best eens kunnen dacht ik zo kan het uit proberen natuurlijk . als ik de puls groter maakte trim naar boven was er niets aan de hand
gr Gerrit Jan. DIT WAS HET DUS NIET. DE PULS KWAM NIET AAN BIJ DE PROCESSOR.
Laatst bewerkt: