Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Das ook een optie... Eens mailen naar TJT ..
Beetje vreemd.
Het heeft even geduurd voor dat ik het door had.
Zo dra ik de trim minimaal heb zender.
en ik zet de ecu aan krijg je op het display geen puls te zien 000 parameter 71. en blijft het off ook doe je de trim naar boven of stick
Doe ik nu de trim naar boven en zet de ecu op nieuw aan is hij er gelijk.
En werkt alles . Maak niet zo veel uit trim naar boven met het aan zetten van ecu niet vergeten , maar blijft vreemd.
Leuk grapje.
gr Gerrit Jan
Beetje vreemd.
Het heeft even geduurd voor dat ik het door had.
Zo dra ik de trim minimaal heb zender.
en ik zet de ecu aan krijg je op het display geen puls te zien 000 parameter 71. en blijft het off ook doe je de trim naar boven of stick
Doe ik nu de trim naar boven en zet de ecu op nieuw aan is hij er gelijk.
En werkt alles . Maak niet zo veel uit trim naar boven met het aan zetten van ecu niet vergeten , maar blijft vreemd.
Bizar : ik startte altijd de turbine op met trim naar onder. Daarna trim EN gasknuppel naar boven, dan beide naar onder en weer beide naar boven !
Groetjes,
Davy
P.S. De handleiding zat er toch bij ? Sowieso kan die ook van de Protech site gedownload worden.
Bizar : ik startte altijd de turbine op met trim naar onder. Daarna trim EN gasknuppel naar boven, dan beide naar onder en weer beide naar boven !
Groetjes,
Davy
P.S. De handleiding zat er toch bij ? Sowieso kan die ook van de Protech site gedownload worden.