ervaringen Kingtech K80e en TJT 80N

Mijne draai 125.000 toeren als een klok, en het geluid is echt super :D veel mensen van de club vinden het ook,zeker als hij zo laag door vliegt op vol power .
greetz

Trouwens net een andere uitlaat nozzle bestelt bij TJT, zou normaal een verbetering moeten geven, maar dat gaan we moeten testen :D Heb ik alvast een reserve :cool:

Zo'n nozzle met 1/2 bol erin zegmaar? Die zit in de nieuwere modellen en zal dus wel voordeel hebben :) Snellere spoolup, net lagere temperaturen, altijd mooi meegenomen :)

Jep, dat is het :)

full

Wel mis ik precies de gaatjes in de flens, om de nozzle te monteren op de achterkant van de motor..of is dit normaal :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Jep, dat is het :)

full

Wel mis ik precies de gaatjes in de flens, om de nozzle te monteren op de achterkant van de motor..of is dit normaal :D
Die gaatjes moet je zelf boren normaal, je kan is vragen of hij het wil doen
JAJA NU WACHTEN OP DE TURBINE, IK ZEG HET IK BEN ER OOK NOG NIET ZO LANG MET BEZIG HET IS AL EEN VERSLAVING :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Net mailtje gestuurd, en vriendelijk gevraagd of hij de gaatjes wil voorzien :D . Ik heb zo een vermoeden dat ik ook snel verslaafd zal zijn :p

Ik heb 3 weken moeten wachten op mijn turbine (omdat meneer maikel op vakantie wilde gaan :D grapje maikel ) nee toe de turbine thuis was heb ik bijna 20 liter kero er door gedaan met alleen op te starten 5 x per dag hihi en wacht maar als je er voor de eerste keer met vliegt dan is het om zeep nu ben ik lastig als het slecht weer is :banana:.
greetz kevin

Back