ervaringen Kingtech K80e en TJT 80N

Mooi, kan je in ieder geval weer voort en kan ik mijn 120èr nog eens wat opvoeren ;-)

Ik heb evt nog een projet eagle ecu liggen. Deze kan wel over genomen worden.

Het zit je niet mee.

gj

Laatst bewerkt:
Misschien te veel starts achter elkaar proberen te maken? Dat vinden ecus nooit leuk daar kunnen ze van door branden. Max 2x achter elkaar proberen te starten dan 5 min wachten voordat je een nieuwe poging waagt.

De vier of 5 starts die ik gedaan heb zijn toch in een kwartier gepasseerd, dus kan wel zijn...Ik denk niet dat ik het nog zo ga doen :D

Mhh, 4 of 5 starts in een kwartier, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
Maar zoals ik lees hoeveel die verbruikt tijdens het starten zou dat best wel eens kunnen.

Jammer dat het allemaal zo gelopen is.

Normaal start zo`n motor altijd na 1 of 2 keer direct, zo niet dan weet je dat je het ergens anders moet zoeken.

Aldoende leert men ;-)

Barry,

man man man, dat is allemaal echt wel pech.
Heb je de ECU van "ikbeneenvliegtuig.nl" gekocht ? Hij is ook degene die ooit samen met mij de turbines heeft ingelopen, waarvan ook de filmpjes zijn gemaakt.

Ik hoop alleszins dat het nu wel goed gaat.

P.S. Ben jij in een club ? Zo ja, is er niemand die wat meer kent van turbines en je daar kan verder helpen zodat er niet nog meer kapot gaat ?

Groetjes,
Davy

Zit in een club, maar daar vliegt niemand met jets...ja, het is die ecu geworden, zal ook eerst ander kleppen kopen, zodat ik het probleem niet nog es tegenkom :D .

eindtrap ecu

Zonde dat je ecu stuk is.
De vrijloop diode gaat meestal bij verkeerd aan sluiten stuk.
De vrijloop diode is je bescherming voor de eind trap fet.
Als de diode stuk is gaat naar een aantal keren je eindtrap stuk door inductie van je start motor.
gr Gerrit Jan . en wees voorzichtig.

Als ik de nieuwe ecu heb, zal ik alles grondig nakijken, zodat er geen slechte verbindingen zijn, heb ondertussen ook nieuwe ventielen gekocht, dus dat zal ook een stuk beter zijn.

Ik heb ondertussen contact met iemand hier in de buurt die een stuk of 3 jetcats in gebruik heeft, en die al veel ervaring heeft. Zal vragen of die meneer me bijstaat bij de eerste start :D

Na nieuwe kleppen en een neiuwe ecu te hebben gevonden, heb ik ook maar een Kingtech k80e aangeschaft :rolleyes: kon het niet laten..normaal binnen een weekje in huis denk ik..

Degene van op het forum...Heb het altijd een leuk motortje gevonden, en vind er niets slechts van, dusja. Dan gaat de geldbeugel wel even op slot :D

Back