Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
> Blijft toch apart dat zo veel mensen die G3 lipo,s hebben
je vergeet even dat de G3's meer vermogen geven in een zelfde setup waar je dus uit kunt concluderen dat de IR lager is. Ook is het zo dat ze helemaal niet kritch zijn als je een keertje tot bijvoorbeeld 98% ontlaad. Raad het niet aan, maar mijn 170 cycle cx G3 is ook 2 keer tot 98 % leeg geweest.
Voor mij was de 5C het koop argument maar je krijgt bij de G3 niet alleen die 5C.
Ik weet dus dat de FM, al een behoorlijke lagere spanning heeft als een vergelijkbare G3. Of dat bij de andere ook is weet ik niet, en de IR moet ik nog een keer meten, bij belasting. Dan lijkt het er op dat de FM die extra voordelen niet heeft, en de levensduur moet zich ook nog bewijzen bij die laadstromen.
bart,
Weet iemand toevallig wat die externe discharge units kosten en of de icharger überhaupt ontlaad grafieken kan weergeven? Kunnen we misschien eindelijk een "wetenschappelijke" punt zetten achter dure vs el cheapo lipo's.
Lees het nog eens rustig door I.De zogenaamde budget lipo,s kunnen zelfs dezelfde zijn als van een bekend merk en vaak nog beter ook, zie flightpower (no power) pakketten
Was een van de betere lipo merken maar is niks waard vergeleken met een zippy.
Lees het nog eens rustig door I.
Als je hoort hoe andere lipos presteren dan kun je flightpower niet bepaald een beter merk noemen.. Volledig inkakken na 10 ladingen, ontzettend warm worden, puffen van packs... Ze hebben zelfs toegegeven dat de packs overrated waren. Als je dat vergelijkt met bv kokam dan is dat toch heel andere koek.
Heb zelf 1 fp lipo gehad en die werd gewoon warm terwijl hij nog nieteens op de helft van de constante c waarde werdt ontladen. Ken ontzettend veel mensen die zelfde ervaringen hebben en op forums hoor je ook weinig goeds er over.
Misschien waren vorige generaties fp lipos wel beter in vergelijking met de laatste generaties maar de laatste generatie vond ik ronduit slecht presteren. Het enige overeenkomstige met de andere "betere" lipos is het mooie stikkertje en de prijs.
Hyperion daarintegen hoor je bijna nooit wat slechts over.. Geen puffende packs, geen overrated packs enz enz... Dat noem ik 1 van de betere merken maar daar betaal je ook voor en die meerwaarde die de betere prestaties geven weegt vaak niet op tegen de prijs/prestatie verhouding van goedkopere lipos.
Ik denk dat iedereen hier het met elkaar eens is dat flightpower grote bagger is...Ik vermoed dat nando dit bedoeld
> Zal eens bij gaan houden hoe lang ze mee gaan.
De lader of de accu ?
Heb ook twee van die 208B en bij mij doen ze et alle twee nog. Heb bij 1 een firmware probleem gehad maar door een toetsen combinatie toch een nieuwe versie er op kunnen zetten waardoor ze weer alle twee perfect werken.
Bart