hallo,
er zijn inderdaad al een paar topics over vapex accu's en batterijen. ik zelf heb ze ook gekocht en ik rij met andere rijders die gematchde cellen hebben gewoon mee. dit is natuurlijk afhankelijk van meerdere factoren, maar ik ben niks langzamer of sneller. ze zijn betrouwbaarder zoals diegene voor mij al zei en geven zeker voldoende punch. het enige wat een minpuntje in mijn ogen is dat ze pas bij de 2e keer laden op een dag het best presteren. de 1e keer doen het zeker niet verkeerd, maar de 2e keer zijn ze gewoon wat sneller.
zorg wel dat je na het rijden er een lading in laat zitten, want daar zijn ze nogal gevoelig voor. als je dit niet doet zul je sneller capaciteit verliezen bij de volgende keer laden. het vliegt er niet uit hoor, maar je merkt we ldat er op een gegeven moment maar 4200 in gaat (in een 4300). maar als je dan weer een paar keer een lading erin laat zal het weer wat opklimmen.
mij bevallen ze erg goed en ik heb met ongematchde vapex 4300 cellen al meerdere keren op het podium gestaan dus daar ligt het niet aan...
m.v.g. koney