Hallo,
Ik ben mij momenteel aan het orrienteren om een ESKY HoneyBee King V3 of een ESKY Belt CP v2 te kopen. Ik heb op het forum al allerlei dingen gelezen over beide heli's maar nog geen vergelijk kunnen vinden tussen beide nieuwe versies. De enige vergelijk tussen beide dat ik heb kunnen vinden is http://www.rcuniverse.com/forum/m_9391284/printable.htm
Ik heb zelf al een aantal dingen vergeleken :
- Main blade van Belt 680mm vs 600mm van de King
- Main gear van Belt 140T vs 110T van de King
- Lipo van Belt 1800mAh vs 1500mAh van de King
- Motor van Belt 450 vs 400 van de King
Ok, dus de Belt is groter in een aantal dingen.
Maar hoe zit het met :
- Welke van de 2 vliegt beter ? Bigger = Better / More Stable ?
- Welke kan men makkelijker tuning parts voor krijgen (ALU)
- Ik heb ergens gelezen dat de Belt maar 12 minuten vliegt t.o.v de King 25 minuten
- Kun je met een Belt nog fatsoendelijk binnen vliegen ?
- Zijn er dingen die ik eigenlijk meteen moet vervangen aan een van beide heli's om schade / problemen te voorkomen ?
- Is het misschien verstandig om de Barebone versie te kopen en de andere onderdelen los te kopen ?
Zodat ik meteen betere onderdelen erop zet omdat het standaard spul slecht is ?
- Ik las ergens dat ik misschien beter voor een Walkera Heli kon gaan want dat was beter spul dan EsKy, wat is jullie ervaring ?
- Stel ik zou er een simpele fotocamera / video camera op willen bevestigen, is er dan een verschil tussen de king en de belt in maximaal extra gewicht ?
Sorry voor de vele vragen, maar hopenlijk kunnen jullie mij verder helpen en is er binnekort weer een enthousiate Heli vlieger bij
Alvast bedankt voor jullie reacties
Ik ben mij momenteel aan het orrienteren om een ESKY HoneyBee King V3 of een ESKY Belt CP v2 te kopen. Ik heb op het forum al allerlei dingen gelezen over beide heli's maar nog geen vergelijk kunnen vinden tussen beide nieuwe versies. De enige vergelijk tussen beide dat ik heb kunnen vinden is http://www.rcuniverse.com/forum/m_9391284/printable.htm
Ik heb zelf al een aantal dingen vergeleken :
- Main blade van Belt 680mm vs 600mm van de King
- Main gear van Belt 140T vs 110T van de King
- Lipo van Belt 1800mAh vs 1500mAh van de King
- Motor van Belt 450 vs 400 van de King
Ok, dus de Belt is groter in een aantal dingen.
Maar hoe zit het met :
- Welke van de 2 vliegt beter ? Bigger = Better / More Stable ?
- Welke kan men makkelijker tuning parts voor krijgen (ALU)
- Ik heb ergens gelezen dat de Belt maar 12 minuten vliegt t.o.v de King 25 minuten
- Kun je met een Belt nog fatsoendelijk binnen vliegen ?
- Zijn er dingen die ik eigenlijk meteen moet vervangen aan een van beide heli's om schade / problemen te voorkomen ?
- Is het misschien verstandig om de Barebone versie te kopen en de andere onderdelen los te kopen ?
Zodat ik meteen betere onderdelen erop zet omdat het standaard spul slecht is ?
- Ik las ergens dat ik misschien beter voor een Walkera Heli kon gaan want dat was beter spul dan EsKy, wat is jullie ervaring ?
- Stel ik zou er een simpele fotocamera / video camera op willen bevestigen, is er dan een verschil tussen de king en de belt in maximaal extra gewicht ?
Sorry voor de vele vragen, maar hopenlijk kunnen jullie mij verder helpen en is er binnekort weer een enthousiate Heli vlieger bij

Alvast bedankt voor jullie reacties