Thanks! Ik ga er eens goed voor zitten. Hopelijk komt het goed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoppa!!! Net geslaagd voor het Luxemburgs bewijs. Er staat een eu vlag op. Maar omzetten via het rdw gaat dan weer niet zonder een “Nederlands” examen gedaan te hebben.
Maar…
Mag ik nu dan wel m’n dji mavic air2 vliegen met dit bewijs?
Hoppa!!! Net geslaagd voor het Luxemburgs bewijs. Er staat een eu vlag op. Maar omzetten via het rdw gaat dan weer niet zonder een “Nederlands” examen gedaan te hebben.
Maar…
Mag ik nu dan wel m’n dji mavic air2 vliegen met dit bewijs?
Dat is toch het nr van het rdw zonder de drie laatste cijfers?Als je ook het exploitantnummer op je drone hebt staan dan mag je je er mee vliegen (i.v.m. de camera moet dat wel, ook bij <250 gram).
Dat is toch het nr van het rdw zonder de drie laatste cijfers?
Dat heb ik er idd al op staan met een dymo labelwriter. Evenals m’n gsm nummer . Just in case.Klopt, zonder de laatste drie karakters!
ben wel erg blij dat ik de fcc hack gedaan heb. Vele betere ontvangst en stabieler dan ooit tevoren.
Met ID bedoelt u het nummer wat je van het RDW gekregen hebt wat zonder de laatste drie cijfers aangebracht moet zijn?
Wat best vreemd zou wezen, je hebt nu immers info via airsense en een stabielere verbinding. Ik vlieg zelf nooit ver. Maar wel veel over water ivm ons schip. Vandaar de keuze voor de meer stabielere verbinding.En illegaal, dus als ze je pakken dan kun je je spullen kwijt zijn...
Wat best vreemd zou wezen, je hebt nu immers info via airsense en een stabielere verbinding. Ik vlieg zelf nooit ver. Maar wel veel over water ivm ons schip. Vandaar de keuze voor de meer stabielere verbinding.