Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb de bordjes van vorig jaar nog, als het goed is Loet heb jij die ook nog .
Betreden van het veld op eigen risico (dit kan ......... beelden geven whaaaaa![]()
We hebben een winnaar!!!
Jorn is the man
Iedereen alles klaar?
Nee, strijken, grasmaaien, paardenbloemen tussen de tegels weghalen, apparatuur laden en vanmiddag straf trainen in een poging om de jeugd voor te blijven.
Morgenochtend bloed geven en de laatste boodschappen doen.
Tot in de middag......
Loet
Ik denk dat hij bij een straftraining wel naar Helle moet luisteren
en vanmiddag straf trainen in een poging om de jeugd voor te blijven.
Loet
"straf" in de zin van "stevig". Dat is misschien typisch Huissens.
Allemaal dus minder erg dan iedereen denkt.
Dat "straf" trainen heb ik dus vanmiddag gedaan met Jaap. Een uurtje of 3 gevlogen bij een windkracht 4 met ontzettend sterke maar zeer kleine belletjes. Moeilijk maar zeer leerzaam.
Laat de pubers maar komen!!!!
Loet
P.S. Ben vergeten wat Helle me net vroeg te doen![]()
Loetmann,
Helle heeft jou daarnet herinnerd dat je nog altijd de hoeren in Vercelli moet betalen (in the morning don't say you love me cause I'll only kick you out the door). Anders worden we volgend jaar niet toegelaten voor de F3K Eurotour in Vermicelli. En misschien leggen de Capo ook mijn Carrera aan de ketting ???
Je leert om toch de 5 minuten vol te vliegen met een stuk of 5 bellen. Best leukAUB verduidelijk even : wat the f..k leer je bij "windkracht 4 met ontzettend sterke maar zeer kleine belletjes" - dat je beter 10 km kan joggen ?
Bij mijn weten heeft Helle betaald.
Je leert om toch de 5 minuten vol te vliegen met een stuk of 5 bellen. Best leuk
Kom net van het Tynaarlose veld. Matthias had daar maar 1 bel nodig om de 5min vol te maken
Je leert om toch de 5 minuten vol te vliegen met een stuk of 5 bellen. Best leuk
Ja zo leer je altijd weer iets, zo heb ik vandaag geleerd om de 3:58 minuten vol te vliegen bij een bomenrij.
Ja zo leer je altijd weer iets, zo heb ik vandaag geleerd om de 3:58 minuten vol te vliegen bij een bomenrij.