EuroContest Assen 2011 inschrijving gestart

We hebben een winnaar!!!

Jorn is the man

Dat laat ik vanavond aan mijn vrouw zien! Hoort ze het ook eens van een ander...

Edit: Haar reactie: Snap ik niet.

Reden temeer om er eens lekker een weekendje zonder de vrouw op uit te trekken :D

Laatst bewerkt:
Hetweer lijkt haast een kopie te worden van vorig jaar. Wel iets meer wind gelukkig.
Zonnebril, korte broek, zonnecreme, pet.

Iedereen alles klaar?

Iedereen alles klaar?

Nee, strijken, grasmaaien, paardenbloemen tussen de tegels weghalen, apparatuur laden en vanmiddag straf trainen in een poging om de jeugd voor te blijven.
Morgenochtend bloed geven en de laatste boodschappen doen.
Tot in de middag......

Loet

Nee, strijken, grasmaaien, paardenbloemen tussen de tegels weghalen, apparatuur laden en vanmiddag straf trainen in een poging om de jeugd voor te blijven.
Morgenochtend bloed geven en de laatste boodschappen doen.
Tot in de middag......

Loet

Loet,

Hoe ziet het programma van zo'n middagje straf training eruit?

Bas

en vanmiddag straf trainen in een poging om de jeugd voor te blijven.
Loet

"straf" in de zin van "stevig". Dat is misschien typisch Huissens.
Allemaal dus minder erg dan iedereen denkt.

Dat "straf" trainen heb ik dus vanmiddag gedaan met Jaap. Een uurtje of 3 gevlogen bij een windkracht 4 met ontzettend sterke maar zeer kleine belletjes. Moeilijk maar zeer leerzaam.
Laat de pubers maar komen!!!!

Loet

P.S. Ben vergeten wat Helle me net vroeg te doen:D

"straf" in de zin van "stevig". Dat is misschien typisch Huissens.
Allemaal dus minder erg dan iedereen denkt.

Dat "straf" trainen heb ik dus vanmiddag gedaan met Jaap. Een uurtje of 3 gevlogen bij een windkracht 4 met ontzettend sterke maar zeer kleine belletjes. Moeilijk maar zeer leerzaam.
Laat de pubers maar komen!!!!

Loet

P.S. Ben vergeten wat Helle me net vroeg te doen:D

Loetmann,

Helle heeft jou daarnet herinnerd dat je nog altijd de hoeren in Vercelli moet betalen (in the morning don't say you love me cause I'll only kick you out the door). Anders worden we volgend jaar niet toegelaten voor de F3K Eurotour in Vermicelli. En misschien leggen de Capo ook mijn Carrera aan de ketting ???

AUB verduidelijk even : wat the f..k leer je bij "windkracht 4 met ontzettend sterke maar zeer kleine belletjes" - dat je beter 10 km kan joggen ?

OK, ik heb net zopas zelf ~15 km gedaan maar wat wil je : beter gek dan oud :yes:

Yves
It's time to wake up baby :music: so "stay with me" [URL="
- ‪Rod Stewart - Stay with me‬‏[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Loetmann,

Helle heeft jou daarnet herinnerd dat je nog altijd de hoeren in Vercelli moet betalen (in the morning don't say you love me cause I'll only kick you out the door). Anders worden we volgend jaar niet toegelaten voor de F3K Eurotour in Vermicelli. En misschien leggen de Capo ook mijn Carrera aan de ketting ???

Bij mijn weten heeft Helle betaald.

AUB verduidelijk even : wat the f..k leer je bij "windkracht 4 met ontzettend sterke maar zeer kleine belletjes" - dat je beter 10 km kan joggen ?
Je leert om toch de 5 minuten vol te vliegen met een stuk of 5 bellen. Best leuk

Ja zo leer je altijd weer iets, zo heb ik vandaag geleerd om de 3:58 minuten vol te vliegen bij een bomenrij.

Seem like I'm the only one who's working for a living :rolleyes:
OK ! Allright ! I'm not attaching the you tube with Huey Lewis and the News although I'm very tempted (great song)

Keep on rocking :yes:

Laatst bewerkt:
Ja zo leer je altijd weer iets, zo heb ik vandaag geleerd om de 3:58 minuten vol te vliegen bij een bomenrij.

Bas, jou kennende en rekening houdende met je talent en doorzettingsvermogen, dan durf ik in te schatten dat je voor je 50-ste ook nog wel de 4:21 weet vol te vliegen voor een bomenrij.

Back