EuroContest Assen 2011 inschrijving gestart

De winnaar tijdens een powerstart denkend aan het getal 76,44.

Ha Bas,
Bedoel je met dat getal het percentage dat mijn aandelen gekelderd zijn in het verleden? :-)

Loet, ik ben blij dat mijn T-shirt nog net voor mijn buik zit, anders ging je die ook nog vergelijken....

Natuurlijk ga je rekenen en in die K-taak oplopend had 3 sec langer vliegen me 4 plaatsen gescheeld in het klassement. Daar zal ik de komende tijd maar weer moed uit moeten putten.....

Theo,

vergeet niet te noemen dat je ook tijdens de wedstrijd veel tijd besteed hebt aan de organisatie terwijl alle andere piloten zich de hele wedstrijd volledig op het vliegen konden concentreren.
Ondanks dat stond je goed te vliegen. Ik heb Goswijn heel wat keren naar een "oranje kist" gestuurd die ergens wat had opgepakt en je hebt me aardig doen zweten met het belletje dat je de laatste 5 minuten taak oppakte maar ( tot mijn grote opluchting :-) ) net niet terug haalde tot het veld.

Bas

Ik was inderdaad zaterdag volledig de weg kwijt. Was achteraf veel te licht.
Gelukkig met wat afstellen kwam het gevoel de laatste taak op zaterdag weer een beetje terug.
Zondag gewoon domme fouten gemaakt en ik moet gewoon meer vliegen om me beter te kunnen aanpassen aan de omstandigheden.

Ik heb vaker geroepen dat mijn eigen presteren ondergeschikt is aan het slagen van het evenement en daar blijf ik bij al wil je natuurlijk ook altijd een redelijk percentage bij elkaar vliegen.
De positieve opmerkingen na de wedstrijd en het verslag van Ulrich maken heel veel goed. Daar doe je het voor. :yes:

Ik heb vaker geroepen dat mijn eigen presteren ondergeschikt is aan het slagen van het evenement en daar blijf ik bij al wil je natuurlijk ook altijd een redelijk percentage bij elkaar vliegen.
De positieve opmerkingen na de wedstrijd en het verslag van Ulrich maken heel veel goed. Daar doe je het voor. :yes:

Ik ben heel blij dat jij het doet!

Back