European Pan Series EPS

• Topicstarter Topicstarter rmbaar
  • Startdatum Startdatum
En nog ruim anderhalve week om in te schrijven ;-)

Het zijn Tin snuivers hea Martin ;-) schrijven zich altijd pas om 21:59 op vrijdag in voor een race :mrgreen:

Groet Robert

Moeten we zekers nu ook doen, dan weten we zeker dat de EPS moeilijk wordt en de buitenlanders niet aanwezig zijn en bepaalde klasses niet door zullen gaan met als gevolg dat er nog minder rijders komen.

Ik snap ook niet waarom RedRC nog niets heeft gemeld, een bericht over de EPS hebben ze al wel gehad, en het staat ook in hun racekalender...

Ik ben benieuwd wanneer het duidelijk gaat worden alsof de race door gaat. Schiet niet echt op met 20 inschrijvingen en de onduidelijkheid alsof de buitenlanders dan wel komen...

Heb als ik mij niet vergis ook al een berichtje gezien op moosi-masters en ook op rctech, maar op beide forum's nog niet echt reactie gezien.

mvg Roy

Chassis moet ik nog ombouwen en heb nog geen meter gereden binnen maar heb me ingeschreven :)

Ik zag dat er ook een formule 1 klasse is bij de EPS? Nul inschrijvingen tot nu toe.

Uiteraard zal de 1ste ronde van de EPS bij de Indoor van de MACH door gaan !!!!!

Gezien het aantal deelnemers, heb ik al een voorlopig schema gemaakt.
Helaas kan ik hier nergens een PDF plaatsten, dus een korte versie ervan.
Uiteraard als er nog een aantal rijders bij komen, zal de finale dag indeling gaan veranderen. Vandaar de naam Voorlopig duh !!.

Zaterdag de 12de:

Van 8 tot 10:15 vrij rijden.
van 11:00 tot 13:00 2 ronden Controlled practice.
dan ....Food.
van 14:00 tot 16:56 3 ronden kwalificaties.

Dat was dag 1.

Zondag de 13de:

Van 9:30 tot 11:30 ronde 4 & 5 van de kwalificaties.
Korte pauze.
Van 11:45 tot aan de lunch break 1 ronde Practice in Finale heat format.
12:30......Food.
Van 13:30 tot 16:17 3 finale ronden.

Rond de klok van 16:45 prijs uitreiking.

Vrijdag is uiteraard vrij rijden vanaf 10:30.

Allemaal tot van het weekend.

Mvrg.
De Telsmurf.

Ps.
De deelnemers die zich via MyRCM hebben ingeschreven, krijgen vanavond ongeveer de zelfde mail van RC Timing. Maar dan met het PDF erbij.

Laatst bewerkt:
Uiteraard zal de 1ste ronde van de EPS bij de Indoor van de MACH door gaan !!!!!

Gezien het aantal deelnemers, heb ik al een voorlopig schema gemaakt.
Helaas kan ik hier nergens een PDF plaatsten, dus een korte versie ervan.
Uiteraard als er nog een aantal rijders bij komen, zal de finale dag indeling gaan veranderen. Vandaar de naam Voorlopig duh !!.

Super Smurf!

Hugo,toppie weer, heb pdf ontvangen....

En, der druppelen steeds meer rijders binnen, zie ook dat Groningen en omgeving de reis waagt!....

Ik hoop het dat er nog meer bij komen, ja.
Ok, houd wel in dat ik weer een ander schema moet maken, maar dat mag en zal de pret niet drukken.

Ik mis ook de Belgen helaas. Maar wie weet komt het nog.
Men kan zich nog tot donderdag 23:59 inschrijven.
En misschien zet ik de inschrijving nog wel open tot vrijdag 12:00 uur.

Ik hoop het dat er nog meer bij komen, ja.
Ok, houd wel in dat ik weer een ander schema moet maken, maar dat mag en zal de pret niet drukken.

Ik mis ook de Belgen helaas. Maar wie weet komt het nog.
Men kan zich nog tot donderdag 23:59 inschrijven.
En misschien zet ik de inschrijving nog wel open tot vrijdag 12:00 uur.

Het is bij meerdere niet te best met de inschrijvingen, ik zag er voor het Duits kampioenschap (weekend na de EPS) 8 ingeschreven staan ....

Back