Even uitkijken met United Hobbies bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjah, over TNT kunnen we rustig een nieuw topic openen, wat die gasten al niet hebben uitgehaald bij mij en mensen die ik ken......:rolleyes:

Whahaha, amper gepost en daar is de brave borst van TNT weer. ;) Keurig netjes afgeleverd. Totale waarde van het pakketje was $262,93, gekozen voor 80% dus $210,34 met als omschrijving Toy Parts. Besteld op 2 februari om 22:15 uur. Eigenlijk dus zaterdag 7 februari bezorgd maar dat werd dus 9 februari. :? :D Nu nog afwer een acceptgiro achteraan komt. Denk het niet want het pakketje is verder niet gecontroleerd.

Volgende keer weer gewoon "trage" luchtpost. Die $15,00 extra kosten om het twee dagen eerder te hebben is niet veel waard. :nooo:

-edit-
Wow, ontdek ik ergens opgekreukeld een oranje sticker met de tekst:
Let op!!! Bij uitreiking verschuldigde kosten innen volgens distributielijst. Zie tevens bijgevoegde factuur voor definitief te innen bedrag.
Alleen uh.... Geen factuur en niets hoeven betalen. Zal dus wel nagestuurd worden. Erg oplettende bezorger.... :?

Laatst bewerkt:
Zojuist TNT auto aan de deur, de vervanging van het motortje dat ik een tijdje geleden had teruggestuurd (gebroken magneet). Op de verpakking is de waarde ingevuld ($22,23) en ook omcirkeld "Gift", omschrijving "toy parts". Er is niemand aangeweest.
In aanmerking dat het Chinees nieuwjaar ertussen zat is het snel gegaan, en bovendien zat ik er niet echt om te springen...

Heb dit alles op een leuke manier gelezen.
Geld??
We mogen allen maar meer dan gelukig zijn dat we in Nederland mogen wonen.
Niet meer en veel minder kan ook.
Meer ? zou kunnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier komen al de pakketjes in het postkantoor en moet je ze daar gaan ophalen.(er zijn ook geen brievenbussen aan huis enkel een postbus op het postkantoor) Post wordt altijd gecheckt door de douane, ook de chokolaatjes die oma opstuurt. Bij elke keer openen, vragen ze je wat er inzit. Antwoord is altijd toys or chocolats, verder geen vragen meer, een paar vreemde blikken en dan laten zien dat je gehaast bent en hop weer weg. Dit lukt alleen bij kleine pakketten, bij grote dozen willen ze soms wat moelijker doen, maar meer laten betalen dan $5 doen ze je toch niet.

Heb dit alles op een leuke manier gelezen.
Geld??
We mogen allen maar meer dan gelukig zijn dat we in Nederland mogen wonen.
Niet meer en veel minder kan ook.
Meer ? zou kunnen.

Daar heb je volledig gelijk in, vele mensen zouden eens naar het buitenland mogen gaan om te zien hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat en dan bedoel ik niet de Costa del Sol!

Laatst bewerkt:
Vandaag heb ik ook mijn pakketje binnen gekregen,
Als waarde stond er 10% van het echte bedrag, namenlijk 39.24USD ipv 392.4$
Ook ik heb niks hoeven betalen en er is niks opengeweest.

Mike

Als waarde stond er 10% van het echte bedrag, namenlijk 39.24USD ipv 392.4$
Ook ik heb niks hoeven betalen en er is niks opengeweest.

Mike

Das mooi, dan kan ik met een gerust hart accu's gaan bestellen:mrgreen:

Die accu`s die je wil gaan bestellen, 5cellen 5000 was het niet?
Dat zijn echt monsters, ik heb ze ook binnen, en wat een gigantisch ding zeg!

Als waarde stond er 10% van het echte bedrag, namenlijk 39.24USD ipv 392.4$.
Dat noem ik met vuur spelen.
Was je door de douane 'gepakt' dan was je goesting om nog buiten de EU te bestellen wel vergaan...

Vandaag twee boeken uit Japan gekregen, waarde 1750 yen. Inclusief verzenden ongeveer 3 tientjes maar gewoon dicht en geen brief. Bedrag zal ook wel te laag zijn geweest..

vorige week 2pakketjes besteld op zelfde tijdstip. het ene in doosvorm het andere buisvorm... het doosje is zaterdag verstuurd en ik verwacht het morgen of overmorgen wel. maar het andere staat nog op processing. nu heb ik gemaild. en blijkbaar kan een buis niet verzonden worden met het goedkoopste tarief. nu heb ik vandaag 4,27dollar extra gestort. hopelijk versturen ze wel snel nu....
in hoeveel pakketjes zal je ze nu laten versturen alex?(de lipo's)

ik heb ook besteld was 2 februari in nederland nu nog steeds bij de douna dit staat er: voorgemelde zending niet aangetroven: manco, ik heb dus een klacht ingedient bij de tnt en baal er echt van waarde is 140 dollar wat erop staat weet ik niet hoop dat ik het snel heb al heb ik er toch niet echt veel meer aan....

ik heb ook besteld was 2 februari in nederland nu nog steeds bij de douna dit staat er: voorgemelde zending niet aangetroven: manco, ik heb dus een klacht ingedient bij de tnt en baal er echt van waarde is 140 dollar wat erop staat weet ik niet hoop dat ik het snel heb al heb ik er toch niet echt veel meer aan....

voorgemelde zending niet aangetroven: manco, houdt in dat het pakketje dor de douane is vrijgegeven en aangemeld bij de bezorgservice. Ze hebben het pakje nog niet fysiek en is dus manco. Komt allemaal goed, postbode staat een dezer dagen aan je deur

groet,

Eric

voorgemelde zending niet aangetroven: manco, houdt in dat het pakketje dor de douane is vrijgegeven en aangemeld bij de bezorgservice. Ze hebben het pakje nog niet fysiek en is dus manco. Komt allemaal goed, postbode staat een dezer dagen aan je deur

groet,

Eric

@dutchspider, heb even geduld zoals opgemerkt...Het kan even duren, maar 't gaat vast helemaal goed komen.

nou je raad het al ik had vandaag post van de douane... maar geen pakketje ''of ik de echte waarde wou invullen'' nou moet ik dus btw en inklaringskosten betalen komt uit op 32 euro is wel zuur maarja daar ga je ook niet dood van dus we zullen zien wanneer het pakje er is

Ik kreeg net ook een pakketje van de postbode. Werkelijke waarde erop (15 dollar nogwat), ik hoefde niet eens te tekenen.. Zat dan ook alleen maar 3x epoxy en roerhoorntjes in..

Zat dan ook alleen maar 3x epoxy en roerhoorntjes in..
Laat je dat uit HK komen? Loont dat de moeite?
Dat soort spul haal ik tot dusver bij de LHS... misschien als ik tóch nog andere dingen te bestellen heb dat ik het bij een HC bestelling zou doen...

Ja hoor dat loont best de moeite. De roerhoorntjes heeft mijn LHS niet zo licht (en zeker niet zo goedkoop, inclusief verzenden 10 voor 1,25) en de epoxy is misschien niet goedkoper maar wel in van die dubbele spuiten en dus als ik maar 10g ofzo nodig heb hoef ik geen twee flessen van 150 gram aan te breken.. IVM houdbaarheid.

Ik had:
- 3x 25 ml epoxy 30 minuten
- 5x 10 mini roerhoorntjes (0,2G per stuk!)
- M6 slagmoeren 10 x

Voor omgerekend totaal 11 euro :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back