Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach, het is een goede klant van ons en we verdienen er ook weer aardig aan. 8OTjah, over TNT kunnen we rustig een nieuw topic openen, wat die gasten al niet hebben uitgehaald bij mij en mensen die ik ken......![]()
Ach, het is een goede klant van ons en we verdienen er ook weer aardig aan. 8O![]()
![]()
Alleen uh.... Geen factuur en niets hoeven betalen. Zal dus wel nagestuurd worden. Erg oplettende bezorger.... :?Let op!!! Bij uitreiking verschuldigde kosten innen volgens distributielijst. Zie tevens bijgevoegde factuur voor definitief te innen bedrag.
Heb dit alles op een leuke manier gelezen.
Geld??
We mogen allen maar meer dan gelukig zijn dat we in Nederland mogen wonen.
Niet meer en veel minder kan ook.
Meer ? zou kunnen.
Vandaag heb ik ook mijn pakketje binnen gekregen,
Als waarde stond er 10% van het echte bedrag, namenlijk 39.24USD ipv 392.4$
Ook ik heb niks hoeven betalen en er is niks opengeweest.
Mike
Dat noem ik met vuur spelen.Vandaag heb ik ook mijn pakketje binnen gekregen,
Als waarde stond er 10% van het echte bedrag, namenlijk 39.24USD ipv 392.4$.
ik heb ook besteld was 2 februari in nederland nu nog steeds bij de douna dit staat er: voorgemelde zending niet aangetroven: manco, ik heb dus een klacht ingedient bij de tnt en baal er echt van waarde is 140 dollar wat erop staat weet ik niet hoop dat ik het snel heb al heb ik er toch niet echt veel meer aan....
voorgemelde zending niet aangetroven: manco, houdt in dat het pakketje dor de douane is vrijgegeven en aangemeld bij de bezorgservice. Ze hebben het pakje nog niet fysiek en is dus manco. Komt allemaal goed, postbode staat een dezer dagen aan je deur
groet,
Eric
Laat je dat uit HK komen? Loont dat de moeite?Zat dan ook alleen maar 3x epoxy en roerhoorntjes in..