Even uitkijken met United Hobbies bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week iets besteld bij hobbyking, niet wetend dat het het zelfde is als United hobbies.

Het zijn 2 kleine pakketjes met beiden een gemiddelde waarde van 12 euro. Neem aan dat ik me dus niet druk hoef te maken over bijkomende kosten.

De reden waarom ik in het buitenland bestel: ik vind gewoon dat ze daar meer keus hebben!

Voor mij geen probleem om BTW enzo te betalen, maar dat ze pakketjes een maand vast kunnen houden is een schande.

Modelbouw is gewoon een prachtig iets, als ik ergens mee bezig ga wil ik ook vordering maken met dat project. Als je een maand moet gaan wachten gaat de lol er wel af...

Edit: een LHS hebben wij niet eens in Deventer, er zit een zaak genaamd Wentink, dit is meer voor schaalmodellen (echter wel een fijne winkel met goede service. Dan hebben we Zwolle - Quartel, Een aardige verkoper. Maar veel keus heb je er niet m.b.t. electronica. Ik ben daar ooit geweest met een mini helicopter, ik moest zelf uitleggen wat een giro en mixerboard was. Toch koop ik daar wel mijn modelbouwboten en bijbehorende beslagset)

Laatst bewerkt:
en er is weer een pakketje van mij onderschept, het word nu wel heel erg irritant,
zouden ze dat expres doen? en mag dat eigenlijk wel, het moet toch random zijn.
maarja, wij zijn wel degene die illegaal zijn....

@dutchspider.
Wat heb je net besteld???
Ik heb vroeger bij United hobbies besteld altijd.
Ik heb dan maanden daar niet meer besteld en toen was het hobbycity.
Ik heb nu ong. 3 pakketjes al laten komen en mensen hebben me 3X verteld NIET met EMS te verzenden. Dat deed ik dan ook niet. Ik nam altijd Air parcel en dat was binnen de 6 dagen hier. Het enige minpuntje aan heel dat verzendgedoe is dat je bij UH 'zogezegd' je pakketje zou kunnen volgen maar dat is niet zo. Er staat nu nog gewon 4X 11 Februari en 12 Februari Shipped, voor de rest weet ik niets.

Grt

...Het enige minpuntje aan heel dat verzendgedoe is dat je bij UH 'zogezegd' je pakketje zou kunnen volgen maar dat is niet zo. Er staat nu nog gewon 4X 11 Februari en 12 Februari Shipped, voor de rest weet ik niets.
Op de site van HC staat natuurlijk "shipped", ja.
Ga op de HC site naar je account. Achter je bestelling, na "shipped" zit een "knop" met een code; klik daarop. Je komt bij de Chinese TNT, en je kan dan lezen waar je pakket inmiddels is - tot op Schiphol.

correctie - bij bestellingen onder de plm. 22 dollar staat die code niet, die kan je dus niet volgen.

Laatst bewerkt:
@dutchspider.
Wat heb je net besteld???

Grt
waarde inclusief verzenden 181 dollar samen met iemand bestelt....

<TABLE width=550><TBODY><TR><TD colSpan=3><TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width=549 border=0><TBODY><TR><TD>SKU</TD><TD>Description</TD><!--<td>Variation</td>--><TD>Qty</TD><!--<td>Price</td>--><TD>STATUS</TD></TR><TR><TD>HXT500</TD><TD>HXT500 5g / .8kg / 10sec Micro Ser </TD><TD>2</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$6.98</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>HXT900</TD><TD>HXT900 9g / 1.6kg / .12sec Micro S </TD><TD>3</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$10.47</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>HXM2730-1700</TD><TD>hexTronik 24gram Brushless Outrunn </TD><TD>2</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$15.98</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>ZIPPY8002S15</TD><TD>ZIPPY Flightmax 800mAh 2S1P 15-25C </TD><TD>2</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$12.50</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>SUP10A</TD><TD>SuperSimple 10A ESC </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$7.80</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>AM1002A</TD><TD>2mm Gold Connectors 10 pairs (20pc </TD><TD>2</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$11.10</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>AM1044-15CM</TD><TD>15CM Servo Lead Extention (Futaba) </TD><TD>2</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$1.80</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>GWS-prop-DD-7035</TD><TD>GWS EP Propeller (DD-7035 178x89mm </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$0.72</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>3MPRPSVR</TD><TD>3mm Prop Saver w/ Adapter & 3 band </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$1.99</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>MR5</TD><TD>5 Minute Epoxy Glue </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$1.99</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>GWS-RD-9047</TD><TD>GWS EP Propeller (RD-9047 228x119m </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$0.90</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>GWS-RD-1047</TD><TD>GWS EP Propeller (RD-1047 254x119m </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$0.90</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>AM1041-5MM-BLACK</TD><TD>5mm Heat Shrink Tube - BLACK (1mtr </TD><TD>2</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$0.32</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>AM1041-5MM-RED</TD><TD>5mm Heat Shrink Tube - RED </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$0.25</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>OR033-00101</TD><TD>Cyanoacrylate (Super Glue) Single </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$0.59</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>ZIPPY13003S15C</TD><TD>ZIPPY Flightmax 1300mAh 3S1P 15-25 </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$10.77</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>R460-20-3</TD><TD>Rhino 460mAh 3S 11.1v 20C Lipoly P </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$6.95</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>HK-T4A-M1</TD><TD>Hobby King 2.4Ghz 4Ch Tx & Rx (Mod </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$29.99</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>SUP18A</TD><TD>SuperSimple 18A ESC </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$7.80</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>OR001-00308A</TD><TD>SF E-Prop 8x3.8 / 203x96.5mm w/ Ad </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$0.79</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>317MPRPSVR</TD><TD>3.17mm Prop Saver w/ Adapter & 3 b </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$1.99</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>MA0840NE</TD><TD>Master Airscrew propeller 8x4 </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$2.03</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>AM1041-3MM-BLACK</TD><TD>3mm Heat Shrink Tube - BLACK (1mtr </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$0.35</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR><TR><TD>BOX-76g</TD><TD>Special Size Cardboard Box and Pac </TD><TD>1</TD><!--<td>-</td>--><!-- <td>$0.00</td>--><TD>[CHK OK] USR:5</TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR><TR><TD colSpan=2> </TD><TD> </TD></TR></TBODY></TABLE>

Hoi,

ik lees eigenlijk alleen reacties over de prijs en het bijbetalen van eventuele douanekosten.

Natuurlijk speekt de prijs ook voor mij een belangrijke rol, maar waar ik niemand over hoor en wat voor mij toch ook een reden is om bij bijv. Hobbycity (en andere webshops) te bestellen:

- enorme assortiment (heb ik nog niet vaak bij een LHS gezien)
- behoorlijk goed ingerichte webshop
- eigen klantenforum hetgeen veel extra productinfo & gebruikers-ervaringen oplevert
- toch ook een redelijk goede service ingeval van problemen
- snelle levering
- lage verpak- & verzendkosten
- vaak verbazingwekkende prijs / kwaliteit verhouding
- grote aantallen op voorraad

Het is dus niet alleen de lage prijs waarom ik voor zo'n webshop kies.

Grtz,
Menno

Daar heb je inderdaad nog een heel goed punt.

Als je een beetje rekening houdt met hun leveringen dan of zoekt naar alternatieven dan heb je meestal toch wel iets wat je zoekt.

Gisteren een bestelling gehad uit Amerika, via een ebay shop, maar wel met een officele pakbon op de envelope van ongeveer 35$. Er waren geen extra kosten aan verbonden.

Hopen dat vandaag mijn united hobbies spullen komen.

Ik wacht ook nog op 2 bestellingen uit de states en 1 uit engeland...

heb mijn pakje binnen heb 43,60 euro moeten betalen pakje hat eentotale waarde van 136 EURO inclusief verzenden
duure grap dus

Hallo DutchSpider.

gezien je leeftijd is dat bedrag aanzienlijk. Ik weet wel dat ik op 14 jarige leeftijd niet zomaar 45 euro kon ophoesten (en nu doe ik dat ook niet met plezier)

Ik denk dat het verstandig is voor iedereen om bij aankomende bestellingen een bedrag van 25% op te tellen bij het eind bedrag. Ga dan na of je de zelfde items zou willen kopen voor dit bedrag.

Blijkt het na je bestelling dat hij zonder bijkomende kosten word afgeleverd, betekend het zegmaar een soort korting van 25%.

een idee?

@Dutch,

Hebben ze een reden gegeven waarom?

grt

@bdoets
<TABLE class=detail><TBODY><TR><TH class=date>Posting Date</TH><TH class=dropoff>Drop-off Point</TH><TH class=destination>Origin</TH></TR><TR><TD>11-Feb-2009</TD><TD>Fo Tan Post Office</TD><TD>Fo Tan Post Office</TD></TR></TBODY></TABLE>
<TABLE class=detail><TBODY><TR><TH class=date>Date #</TH><TH class=location>Location</TH><TH class=status>Delivery Status</TH></TR><TR><TD>11-Feb-2009</TD><TD>Hong Kong</TD><TD>Item posted and is being processed.</TD></TR><TR><TD>11-Feb-2009</TD><TD>Hong Kong</TD><TD>In transit.</TD></TR><TR><TD>11-Feb-2009</TD><TD>Hong Kong</TD><TD>Processed for departure.</TD></TR><TR><TD>11-Feb-2009</TD><TD>Hong Kong</TD><TD>The item left Hong Kong for its destination on 12-Feb-2009</TD></TR></TBODY></TABLE>

Bestelling van ongeveer 125$

Hallo DutchSpider.

gezien je leeftijd is dat bedrag aanzienlijk. Ik weet wel dat ik op 14 jarige leeftijd niet zomaar 45 euro kon ophoesten (en nu doe ik dat ook niet met plezier)

Ik denk dat het verstandig is voor iedereen om bij aankomende bestellingen een bedrag van 25% op te tellen bij het eind bedrag. Ga dan na of je de zelfde items zou willen kopen voor dit bedrag.

Blijkt het na je bestelling dat hij zonder bijkomende kosten word afgeleverd, betekend het zegmaar een soort korting van 25%.

een idee?

ja zeker een idee nou is het geld heel erg op helaas.. maarja dat had ik kunnen weten dat is het risico nou eenmaal

Nu krijg ik meer en meer schrik dat ze mijn pakketje gaan onderscheppen:D

Laatst viel mij een negatief bericht op over een Rhino

rhinowm2.jpg

Na een tijdje is die dus inderdaad weg.

Hobbycity Online R/C Hobby Store : Rhino 4900mAh 5S1P 20C Lipoly Pack $88.32

Maakt mij niet uit hoe goedkoop daar de spullen zijn. Hier doe ik in principe geen zaken mee.

laatst had ik een redelijke order van 130 dollar. staat er netjes op de doos een waarde van 13 dollar :lol:
verder nog nooit extra hoeven betalen bij HC

Maar waarom doen ze dat?
Ik snap het echt niet hoor.
Ze maken het ons alleen maar moeilijker en klanten die steeds 40€ moeten biljven ophoesten weten het op de duur ook wel?
Kan iemand mij dit even uitleggen?

Grt

Ik doe alleen nog kleine bestellingen. Bij lage bedragen en kleine lichte pakjes hoor je vrijwel nooit dat het onderschept word. Ik betaal liever 10x 5 dollar extra verzendkosten dan één keer 50 euro BTW...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back