Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, dit topic ff niet meer gevolgd, het oude tail rotortje kun je gewoon het beste met een kniptang via de lengte richting doorknippen
In het begin ook enorm lopen klooien hiermee, hahahahh
Had je maar een PB moeten sturen Peet![]()
Ja ik knipte het plastic er gewoon helemaal af in de richting met het asje mee.Hey Gerard,
Wanneer ik de oude tail doorknip kan ik gewoon de nieuwe erom heen schuiv en neem ik aan? Als ik deze erom heen zou kunnen schuiven zou ik de oude eraf moeten schuiven, of klinkt dat niet logisch![]()
Nee, ik bedoelde: schuif je nieuwe rotor, om het bestaande asje ! LOLBij het vervangen van een tailrotor dien ik een nieuw asje erbij te moneteren? Moet ik die ook nog bestellen![]()
Geloof me, als je een CP gaat vliegen, denk je in eens: wow wat zitten de FP heli's lekker simpel in elkaar.Hoe groter de heli des te meer gereedschap je nodig hebt en spare parts.
Ik zal eens kijken hoe ik dit oplos.
Succes heb ik wel even nodig dan.![]()
Geloof me, als je een CP gaat vliegen, denk je in eens: wow wat zitten de FP heli's lekker simpel in elkaar.
Maar dat heb jij nu ook al, in het begin vond je de NESP nog geavanceerd, dat heb je nu ook al niet meer, toch?
Als je een andere tang gebruikt gewoon opletten dat je niet doorschiet, want dan loopt tegen het huis aan en dan moet je hem er weer afhalen.
Je kunt er ook iets duns tussen doen wat je naderhand weer weg kan halen
Ga je vanavond nog vliegen BTW?
HahahahahhaHeb je al een antwoord gekregen op je vraag > hoveren![]()
Hahahahahha
Ja ik ga het vanavond eens proberen, ik neem de Esky Co-Comanche van mijn zoon vanavond mee en ga het toch eens proberen, ff kijken of ik dat ook kan !![]()
OK, OK, ik zal eerlijk zijn, in het begin (met de ufly) heb ik tail in gehovered, side in en nose in gewoon tijdens een vlucht (zie ook de filmpjes van Ufly), maar ik ga niet echt een hele lipo leeghoveren, en als het moet kan ik het wel, maar vind er eigenlijk geen bips aanJer wilt toch niet vertellen dat je zo maar een eind weg vliegt zonder ooit een keer te hebben gehoverd????
Jij vliegt al een groot kreng waar ik nog niet eens aan begin en dan niet hoveren?
Hou je me voor de gek![]()
OK, OK, ik zal eerlijk zijn, in het begin (met de ufly) heb ik tail in gehovered, side in en nose in gewoon tijdens een vlucht (zie ook de filmpjes van Ufly), maar ik ga niet echt een hele lipo leeghoveren, en als het moet kan ik het wel, maar vind er eigenlijk geen bips aan
Ben nu geobsedeerd om zsm de KDS inverted te trekken, maar ik weet niet of mijn motor dat trekt..... ik zit dus in een vreselijk dubio...
Het hebben van veel spares is essentieel, zeker bij een CP, gewoonweg om dingen uit te sluiten.Zit de hobby in het heli vliegen ook niet een beetje verbonden met het sleutelenAls het niet lukt ben je toch bezig met je hobby; de heli
Weet je niet iemand die deze heli in zijn bezit heeft met dezelfde motor en die jou kan vertellen of het werkt? Misschien via you tube filmpjes?
Ik zou denken dat het moet lukken, daar zijn ze voor gemaakt toch?