EVO 180 SE Flybarless

Hey Chow, je zet je filmpjes een beetje te mooi op:D
Zie wel dat jullie goed geoefend zijn. Zo snel ga ik nog niet, dan vliegt ie uit de baan. Die van onze zoon is een klik systeem, erg handig. Als ik nu eens een mooie ruime zolder had, had ik deze daar vast gestationeerd en decoraties omheen gebouwd:D

Trouwens, mooie videobewerking

Die van ons is geen klik helaas. Ja wel klikken maar dan nog strips monteren. Uit elkaar halen kost je dus je nagels. M'n zoon krijgt na de zomervakantie een hoogslaper en dan bouw ik er een baan onder. Weliswaar dan een kleine baan maar dat maakt hem niet zoveel uit.
Onze zolder is ook niet vrij. Anders had ik daar wel de hele baan opgezet. Ik heb baandelen verzameld via marktplaats dus heb een baan van een slordige 13 meter in totaal..
Eigenlijk is het heli gedoe hiermee begonnen. Kwam door dat slotrace verhaal op modelbouw websites terecht en zag opeens dat heli's tegenwoordig RTF ook bestonden.. Dat was vroeger niet..

Anyways. Dit zijn mijn wagens.. Die van m'n zoontje zien er wat meer gebruikt uit :)

5762889800_24e924115d_z.jpg

Potdorie, jou kan ik ook nergens meer mee verassen hé:D
Zo is het bij mij ook een beetje begonnen.
Vond het zelf ook wel mooi maar Rick ook en eens laten zien en oa heeft hij deze van sinterklaas gekregen. Een baan van 6m lang en kun je verlengen. Wij hebben de standaard auto's nog. Ipv een zolder hebben wij een vliering en staat daar nu troep.
Je kan ze ook verder uitbouwen tot 3d racen met echte verlichte auto's, wil ik later nog weleens doen en ook echt een autootje van mezelf met een andere soort zender.
Ga daar ook mee aan de slag als Rick wat ouder en serieuzer hiermee bezig gaat. Hierin kan ook nog veel geld in zitten.

Word ook weer een beetje jaloers op jouw wagens hoor:D

Wat off-topic is dit nu maar ook wel erg leuk:D

Laatst bewerkt:
Klopt, digitaal racen :) Dus met meerdere auto's op de baan en inhalen ;) Voorlopig is dit zat voor m'n zoon. Was er zelf redelijk vlot op uitgekeken.

Yep, kleine jongetjes worden nooit groot. ;) Oftewel een mooie baan Chow, gaat nog verdomd hard ook...
Mijn eerste (echte) rc car komt eraan binnenkort.

Een team-losi micro-t. Gaan we schansen maken van kartonnen dozen enzo :) Ik hoop dat ik er niks aan vind, anders is het eind zoek haha.

Deze heeft indoor toch ook? Tenminste van wat ik mij herinner wat indoor had geplaatst. Het is allemaal weer te mooi om mee te spelen:D

Bereid je maar weer voor op een nieuw avontuur:D

Had deze al weken op het oog. Maar inderdaad, Indoor heeft deze, hij heeft de iets grotere versie van de 2. En hij is er erg content mee, dat is altijd fijn om te horen.

Ik denk wel dat dit motiverend werkt al een ander hier positief over is.
We wachten de foto's, filmpjes en je ervaringen wel af:D

Als ik hem heb post ik wel een filmpje ervan. Hoop alleen dat ik hem kan besturen met zo'n pistoolzender, ben namelijk linkshandig. Mijn rechter hangt er meer voor de lol bij ;)
Maar ik ga wel erg off-topic zo.

Daarvan was ik mij ook al bewust toen ik mijn link plaatste. Is wel een uitnodiging voor anderen om op te reageren.
Dat het nu echt off-topic wordt is volkomen aan mij te danken:rolleyes:

Een team-losi micro-t. Gaan we schansen maken van kartonnen dozen enzo :) Ik hoop dat ik er niks aan vind, anders is het eind zoek haha.

Neem je de gewone Micro T of de Desert Truck? Ik vind het tot nu toe nog steeds een leuk ding. Behalve de wat slappe achterveren, is hij bijna perfect. En aan die veren is eenvoudig wat te doen, of stuggere veren, en/of schokdempers ipv eenvoudige veertjes. Ook aan te raden als je wil gaan jumpen met dat ding.

Hij stuurt goed, ik had nog nooit een pistoolzender in de hand gehad, en maakte me daar zorgen om, maar ik was er zo aan gewend. Zender heeft dual rate voor het stuur, dus je kan de maximale stuuruitslag traploos beperken, mocht je de reactie op het stuur wat te fel vinden. Bij vol gas het stuur ineens omgooien zal je waarschijnlijk een "grip roll" opleveren, dat de auto zo snel de bocht om gaat dat hij omrolt. Of voor de bocht iets snelheid los, of rustiger insturen, dan gaat het wel goed.

Misschien moeten we voor dit soort onderwerpen een soort "chat topic" maken, dan houden we andere topics schoner.

Iets als "RC uitstapjes naast je heli-verslaving" of zoiets lijkt me een leuke titel.

Neem je de gewone Micro T of de Desert Truck? ...

Mijn allerrrrrlaatste off-topic bericht ;)

Ik kan nog kiezen, de Desert Truck is in bestelling bij mijn leverancier en de gewone op voorraad. Ik denk de Desert Truck, is wat mooier ook. En geeft me meer tijd om deze aankoop weer te verantwoorden :)

Back