EVO 180 SE Flybarless

@ Pheter

Doe es ff niet zo gek. Natuurlijk kan het altijd beter maar begin maar alvast langzaam richting cp te bewegen hoor..

Zonder dollen. Je kunt best nog een tijdje de evo doen maar ik zou wel al gaan bewegen naar een cp. Sowieso beter voor buiten. Kun je makkelijk aan als je met beleid te werk gaat..

Mijn streven is om de Evo blindelings te willen vliegen.
Dit om een paar redenen.

- We moeten een nieuwe voortent voor de caravan..... alla prijs mooie 600 size heli:(

- Evo heeft mij tot nu toe richting de 230 euro gekost, incl spare parts.
Ik wil hier nog zeker even plezier van beleven. Voor de verkoop ontvang
ontvang ik hier niks meer voor.
- Wanneer ik deze Evo compleet beheers zal ik minder moeite krijgen met
een CP heli en zal de overstap minder ingrijpend zijn.
- Ik wil mij zelf de tijd gunnen welke CP ik ga aankopen daar ik met een
model als deze ook zekers een tijd wil vliegen en niet binnen een klein
tijdsbestek een hele vloot aan heli's heb. Het vliegen gaat mij puur om
de fun en niet om de aantal heli's.
- Zoals je kan zien in het filmpje ben ik er nog lang niet en vlieg ik nog
steeds met knikkende knieën.:D

Ok, dat zijn allemaal legitieme redenen om te wachten. De enige reden die niet legitiem is is om eerst een fp volledig te leren vliegen buiten. Domweg omdat je dan vaak niet kunt vliegen of omdat je aan het vechten bent met elke bries. Maar voor de rest snap ik je heel goed hoor. Maar zoals je nu met knikkende knietjes staat is naar mijn mening al voldoende zat om heel langzaam na de voortent een keer te kijken naar een cp..

Evo heb je nog wel even lol van hoor, het is een irritante hobbie dit want je word er een beetje koop ziek van ( heb ik zelf ook last van). een cp is inderdaad na de EVO niet zo'n probleem wanneer je de evo soepeltjes rondvliegt. (maar wat CHOW al zegt je word beperkt in het aantal dagen dat je kan vliegen omdat het FP is. )

Ik heb wel zin aan donderdag dan gaan we lol hebben buiten als er geen wind is of binnen in men ruimte als er wel wind is, in beide gevallen krijgt jij en je heli de ruimte!

Grrrr, nu raak ik ook weer besmet. Ik kom toch de 450 doen voor m'n vakantie hoor Stefan.. We gaan het maar inplannen.. Pfff, verslavend ding is dit..

Dat is ook waar het om gaat, dat je hier van moet gaan genieten maar ook om iets naar uit te kijken;)
Ik heb inderdaad die enorme drang gehad om maar te willen kopen, lijkt wel een verslaving. Ik moet mijzelf goed tegenhouden en bij mijn punt blijven anders gaat mij dit straks nog tegenzitten ook.

Uiteraard zou het mij leuk lijken om jou de CP eens te zien vliegen.
Echt leuk hoe dit in het echie gaat:D

Ohja, vergeten bij te vermelden.
Je bent inderdaad beperkt in de vlieguren voor buiten. Op dit moment heb ik daar ook niet zo'n groot probleem mee. Wanneer je wacht dat je kan vliegen is de fun toch weer iets groter en bouw ik mijn ontwikkelingen rustig op. Dat is ook iets waar ik veel van kan genieten en wil ik geen sport hiervan maken om zo snel mogelijk de Evo onder controle vliegen en hop naar de CP

Laatst bewerkt:
Grrrr, nu raak ik ook weer besmet. Ik kom toch de 450 doen voor m'n vakantie hoor Stefan.. We gaan het maar inplannen.. Pfff, verslavend ding is dit..

Ik ben niet zo heel erg meer verast van de door jou gemaakte besluiten:D
Hou je in de hand, heb je nog iets om naar uit te kijken:D
Ik zou zeggen, volgend jaar Chow en dan de 450 afbouwen:rolleyes:

Lol als je geen zin hebt hoeft het niet hoor :yes:

Je kent me toch.. Af en toe ff een dip of gebrek aan zelfvertrouwen.. Heb net even overleg gehad met thuisfront en we gaan het gewoon doen. Alles is binnen. Alleen nog kwestie van in elkaar zetten en tegen de muur vliegen. Dat is niet zo lastig lijkt me.. :)

Morgen plannen we dan maar en nemen even door wat er nog nodig is aan stekkertjes en werkjes aan de 450 alvorens ik deze acherin de auto leg en gas geef..

Ik kan het wel weer uitstellen zoals ik steeds dingen uitstel omdat ik een beetje dun door de broek poep. Maar beter dit gewoon even afronden..

Als je éénmaal in de auto zit op weg naar Stefan, dan weet je; dit is goed wat ik nu doe. Anders moet je na de vakantie nog eens deze kant uit.

Back