Exceed X8 Pro heli (coaxiaal)

Niet echt, ja misschien een grotere staartrotor, zodat je staartmotor meer effect heeft. Je hebt geen servo's waarvan je de uitslag zou kunnen instellen. Dan zou je toch moeten gaan denken aan een 4 channel heli, die willen wel wat vlotter vooruit.

Hallo heren, ook via megagadgets de heli gekocht. Heb wat zitten proberen in de tuin waar ik zeer weinig plaats heb en omdat ik onderdelen zocht kwam ik toevallig op de site terecht.
Heb ooit nog eens een Nikko gekocht maar die ging zeer snel terug naar winkel. Mijn zoontje heeft zo'n micro heli en het moet gezegd de x8 vliegt zeer makkelijk ook voor beginners als ik. Ik droom nog steeds van het echte werk ( modelbouw) en hoop via de x8 te ontdekken of het iets voor mij is of niet. Tot nu toe is het belofte vol doch de stabilisatiestang is afgebroken dus kosten.
Dankzij jullie forum heb ik nu al enkele adressen om stukken te bestellen.
Had ook al gedacht aan een sterkere batterij maar ik dacht dat dit het evenwicht van de heli zou ontregelen maar ook hier geven jullie een antwoord op
In elk geval bedankt

juist gekocht x8 pro

Hoi

Ik zojuist een model x8 pro exceed helicopter gekocht. De bovenste wings die draaien niet de onderste wel kan iemand mij helpen.

hello,ben nieuw op het forum
heb mij een x8 pro aangeschaft maar nu komt het : mijn afstandsbediening was stuk dus een mail naar de verkoper en die stuurd mij een nieuwe op maar de heli reageert niet op de nieuwe bediening
kan iemand mij helpen

grtz

Misschien moeten heli en zender nog aan elkaar verbonden worden, dit heet "binding" in het Engels. Om te voorkomen dat iemand anders er met jouw heli vandoor gaat als meerdere personen samen vliegen. Procedure verschilt per merk, dus kijk eens in de handleiding, daar zou het in moeten staan.

in het boekje staat niets ivm binding
heb al gevlogen met een blade mx en daar kan ik een binding maken maar met de pro niet en vind ook niets terug hieromtrent

hello,
wie kan mij helpen?
ben ook in het bezit van zo een heli maar door problemen met mijn bediening heb ik een nieuwe toegestuurd gekregen maar kan die niet linken aan mijn helli
Wat moet ik doen?

grtz
Cornische

Ik dus ook net een week eigenaar van zo'n helicoptertje. Leuk voor de hoppy ik vind het een geweldig ding. In de toekomst ga ik mijn collectie / hobby uitbreiden tot professioneler spul. Hiervoor kom ik in de toekomst terug voor advies

MAAR,

Waarom ik een bericht schrijf was omdat ik een vraag heb en dit op dit moment ff #1 ipv het bovenstaand verhaal.

Het laden?
Ik ben (nog) niet bekend in dit wereldje en heb hem puur en alleen gekocht just for fun.

Als ik het goed heb begrepen moet ik de accu opladeren door stekker in stopcontact te steken, dan aan de charger box en dan het kabeltjes wat onder de heli zit in de charger box te plaatsen en het 2e kabeltje wat in de zijkant zit naast de aan/uit schakelaar los te halen. En dan is het een kwestie van wachten tot die knippert. Heb ik dit juist of zit ik er compleet naast?

Ik hoor graag reacties hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Dominique

Heb de Heli ook aangeschaft en voor die prijs is het wel een aardig apparaat.
Aleen als je buiten gaat vliegen dan moet het echt windstil zijn anders heb je
er geen controlle over

resultaat toch buiten vliegen

rotorblades en rotorblades holder naar de knoppen :(

Je kan je onderdelen bestellen op ebay
gewoon even sh x8 intoetsen bij zoeken en hoppa :cool:

probleem met afstandbediening

ik heb vandaag een x8-pro gekocht, thuis aan gekomen wilde ik er mee gaan vliegen maar op de afstand bediening knipperde de led lampjes de hele tijd, in de gebruiksaanwijziging staat dat je dan de batterijen moet verwisselen... gedaan ondanks dat er al volle in zaten.
maar hij doet het nog steeds niet, iemand een idee over hoe ik dit kan oplossen?! alvast bedankt!

ik heb vandaag een x8-pro gekocht, thuis aan gekomen wilde ik er mee gaan vliegen maar op de afstand bediening knipperde de led lampjes de hele tijd, in de gebruiksaanwijziging staat dat je dan de batterijen moet verwisselen... gedaan ondanks dat er al volle in zaten.
maar hij doet het nog steeds niet, iemand een idee over hoe ik dit kan oplossen?! alvast bedankt!

Hoi

Er zit een beveiliging in
Eerst zet je de zender aan, dan je heli.
Met je zender geef je nu vol gas dan knipperen alle ledjes op de zender

Nee je heli vliegt niet weg !!!

Meteen daarna gas op nul en dan is hij klaar voor gebruik
Je zal zien dat op de zender aan de linkerkant een ledje gaat branden en dat er meer ledjes gaan branden naarmate je meer gas geeft
En dat je heli wil vliegen :D

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent:D

Nu is hij klaar voor gebruik

Dat is dus net als met de meeste van de kleine 3 kanaals infrarood coaxjes. Dan moet je ook vaak het gas 1 of zelfs 2 keer op en neer bewegen om de heli "vrij te geven" voor vliegen. Zal wel voor een deel dezelfde electronica in zitten.

Handleiding

Ook ik ben sinds enkele dagen in het bezit van deze helicopter. Hij is besteld bij megagadgets.nl.

In mijn doos zat helaas geen handleiding. Op internet is deze ook niet te vinden. Ik zou daarom willen vragen of iemand die de mogelijkheid heeft deze voor mij zou willen scannen.

Het is inmiddels wel gelukt om ermee te vliegen, maar ik wist bijvoorbeeld niet dat, zoals ik hier net las, het stekkertje aan de zijkant los gehaald moet worden voor het opladen.

Groet, Chris

Hoi

Ik zojuist een model x8 pro exceed helicopter gekocht. De bovenste wings die draaien niet de onderste wel kan iemand mij helpen.
Heb het zelfde probleem ook gehad,het bleek een slechte verbinding boven op de elektro motor.
Bij toeval kwam ik erachter door met een schroeven draaier iets aan te drukken.
Ik dacht eerst dat de onvanger print kapot was
Het zit precies tussen de rode en de zwarte draad.

Succes

Back