Expo Historische Scheepsmodelbouw 2024

Complimenten voor de organisatie en deelnemers, had gisteren ook een kijkje genomen in het scheepvaartmuseum. Het is toch wel leuk om modellen in het echt te zien die ik hier alleen op het scherm zie, in het echt ziet het het er allemaal nog strakker uit.

Het was een lange dag gisteren en het tankje was aardig leeg toen ik weer thuis was, maar wat heb ik weer genoten van deze geweldige dag. Leuk om verschillende bekenden weer te zien en nieuwe belangstellenden te ontmoeten.
Volgend jaar weer?
Jan en Ron én de medewerkers van het Scheepvaartmuseum bedankt voor de perfecte organisatie.

Iedereen bedankt voor de complimenten en bedankjes. Het zijn er teveel om allemaal op te noemen.
Het is goed om te merken dat het zo gewaardeerd wordt, dat geeft weer energie om de volgende te regelen t.z.t. En zoals u in een post van Ron hebt kunnen lezen staat die gepland op 27 sept 2025.
En dan een hint naar diegene die voor dit jaar helaas moesten afzeggen wegens andere verplichtingen. Als u deze datum nu alvast in uw agenda zet, dan hebben anderen die op die datum iets van u willen pech gehad. Dan kunt u tegen hén zeggen: "Sorry, ik heb dan andere verplichtingen".

Misschien als tip, behalve de eigen naam ook de forum naam op het kaartje i.v.m. herkenbaarheid.
Daar heb ik ook aan gedacht, maar te laat. Ron was al bezig de naamkaartjes te printen. Wel heb ik in de lijst van deelnemers die ik op vrijdag publiceerde die forumnamen wel vermeld.
Waarschijnlijk niet opgevallen. Volgende keer beter.

Aan alle deelnemers: Ga weer op volle kracht aan het modelbouwwerk zodat we volgend weer heel veel nieuws kunnen laten zien. Veel succes.

00000001.jpg 000000002.jpg 000003.jpg 00000004.jpg 00005.jpg 0000006.jpg 0000007.jpg

He Bob, Was jij er ook zaterdag. Ik heb je niet gezien, had je even bekend gemaakt. Volgende keer beter.

Hoi allen, helaas kon ik er dit jaar niet bij zijn. Zeker nu ik de foto's heb gezien weet ik dat ik een leuke dag gemist heb, het blijft interessant de kunststukje van jullie te bewonderen. Mocht dit volgend jaar weer georganiseerd worden hoop ik er weer bij te zijn!

Iedereen bedankt voor de complimenten en bedankjes. Het zijn er teveel om allemaal op te noemen.
Het is goed om te merken dat het zo gewaardeerd wordt, dat geeft weer energie om de volgende te regelen t.z.t. En zoals u in een post van Ron hebt kunnen lezen staat die gepland op 27 sept 2025.
En dan een hint naar diegene die voor dit jaar helaas moesten afzeggen wegens andere verplichtingen. Als u deze datum nu alvast in uw agenda zet, dan hebben anderen die op die datum iets van u willen pech gehad. Dan kunt u tegen hén zeggen: "Sorry, ik heb dan andere verplichtingen".

Daar heb ik ook aan gedacht, maar te laat. Ron was al bezig de naamkaartjes te printen. Wel heb ik in de lijst van deelnemers die ik op vrijdag publiceerde die forumnamen wel vermeld.
Waarschijnlijk niet opgevallen. Volgende keer beter.

Aan alle deelnemers: Ga weer op volle kracht aan het modelbouwwerk zodat we volgend weer heel veel nieuws kunnen laten zien. Veel succes.
Dank voor alle complimenten! Het was een eer en genoegen dit weer, nu voor de 10e keer te mogen organiseren. Volgend jaar hoop ik dat iedereen zich weer zal aanmelden. Ik zal op het inschrijfformulier een extra veld toevoegen waarin je je eventuele forum-alias op kan plaatsen. Verder heb ik aan de belangstellingen deze morgen 96 foto's toegestuurd via wetransfer. Heb je alsnog interesse? Stuur dan even een mail aan ronvanleeuwen54@gmail.com. Dan krijg je ze alsnog. Hierbij een kleine selectie
PANA2103.jpg

Bijlagen

• PANA2049.jpg
    PANA2049.jpg
    449,8 KB · Weergaven: 111
  • PANA4496.jpg
    PANA4496.jpg
    490 KB · Weergaven: 118
  • PANA4548.jpg
    PANA4548.jpg
    446,6 KB · Weergaven: 113
  • PANA4611.jpg