Beste forumleden,
Ben momenteel bezig een phoenix F20 tigershark ARF aan het modificeren,mijn huidige F20 heb ik ook aangepast,daar zit een OS Max 91FX op,en dit gaat al behoorlijk snel (oorspronkelijk is de F20 bedoelt voor 6,5 a 8 CC).Inderdaad hij vliegt meer op kracht van zijn propellor dan op zijn vleugel.Op mijn nieuwe F20 zit een Os MAX 91 VRDF (oorspronkelijk bedoelt voor impellor aandrijving),deze zal op verschillende punten versterkt worden met glasvezel en carbon,zal wel gaan als een banaan ...met een carbonprop 10X108).Had dit bericht ook kunnen plaatsen in de speed-forum,maar dit gaat meer om de fun dan competitie.
Dus SVP plaats jullie reacties en afbeeldingen van omgebouwde,overpowe
red ARF's.Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?,hoe snel kunnen jullie opstijgen v
anuit een graspiste?,hoe is het vliegen tijdens strakke weersomstandigheden? BvD
Ben momenteel bezig een phoenix F20 tigershark ARF aan het modificeren,mijn huidige F20 heb ik ook aangepast,daar zit een OS Max 91FX op,en dit gaat al behoorlijk snel (oorspronkelijk is de F20 bedoelt voor 6,5 a 8 CC).Inderdaad hij vliegt meer op kracht van zijn propellor dan op zijn vleugel.Op mijn nieuwe F20 zit een Os MAX 91 VRDF (oorspronkelijk bedoelt voor impellor aandrijving),deze zal op verschillende punten versterkt worden met glasvezel en carbon,zal wel gaan als een banaan ...met een carbonprop 10X108).Had dit bericht ook kunnen plaatsen in de speed-forum,maar dit gaat meer om de fun dan competitie.
Dus SVP plaats jullie reacties en afbeeldingen van omgebouwde,overpowe
Laatst bewerkt door een moderator: