Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog even wat meer over die domping. We hebben die kist klein tikje up moeten trimmen. op hem recht te laten vliegen. Als je dan op op z'n kop vliegt gaat de kist omhoog :S
Misschien een maandag ochtend modelletje. Dit is er gewoon uit te halen alleen kost het wat tijd. Het is misschien een combinatie van het zwaartepunt, te kleine prop, domping enz.
Wordt de motor niet loomer op de reactie van de gasstick als je van 7000 naar 6000tr/min gaat? Tijdens het hooveren wil je toch een motor die onmiddellijk reageert en fijn regelbaar is. Of is dit te verwaarlozen?
Sterk bezig Bas!
Maar heb aan de domping en side thrust niks moeten doen.
Zoals ik al eerder zei, ligt het zwaartepunt bij de mijne op de achterkant van de vleugelbuis.
Wordt de motor niet loomer op de reactie van de gasstick als je van 7000 naar 6000tr/min gaat? Tijdens het hooveren wil je toch een motor die onmiddellijk reageert en fijn regelbaar is. Of is dit te verwaarlozen?
Ik schat dat die op 7m dan rond 93.5 dBA zit.Hoeveel is het dan op 7 meter? (3 meter is geloof ik een "snelmeting")
Grt.