EZrun setje in de slash

nou ik word weer aan het twijfelen gebracht. wie is er voor 8.5 en wie voor 5.5.
Ik heb heel veel 3cell lipo's dus het lijkt mij het besten om voor de 8.5 te gaan. En ook omdat ik eerst maar een beetje moet leren rijden boven de 47 km/h(heb eerste een tamiya gehad. Maar hoe hard gaat de 5.5 op een 2cell en hoe hard gaat de 8.5 op een 2 cell, en hoe hard gaan bijde op een 3cell?

licht aan je vertandig bro;)
maar als je de 8.5t koopt hoef je geen 2s lipo te kopen want dan is 3s nog te besturen.
maar bij de 5.5t wel want ik denk dat die 3s dan wat te veel word kwa snelheid.
en owja als je altijd brushed heb gereden is de 8.5t meer dan zat.
owja en suberboe.... kijk eens naar de specs van de 5.5t. onroad set :P

Je zegt zelf dat je nog moet leren rijden! Ik ben er bijna zeker van dat je die 5.5 wilt omdat die sneller is. Maar dat zou ik dus niet doen omdat de 8.5 gewoon beter is voor offroad.

Wanneer ga je dit nou begrijpen:confused:

5.5 = meer snelheid , minder koppel onroad
8.5 = minder snelheid , meer koppel offroad

Nu moet jij zelf beslissen waar je gaat rijden.
Asfalt,gras,loszand,hardzand weet ik veel..

En die 8.5 gaat hard genoeg met zo een 3s (ZOEK OP YOUTUBE)

wat je trouwens ook kan doen =
Castle creations sidewinter esc
8.5t motor

@ noob
waarom een sidewinder eraan hangen mensen kiezen de ezrun omdat hij goedkoop is en dan een duurdere esc eraan hangen?!
ja ik zie de specs maar met een onroad motor kan je ook offroad rijden.(iemand op t forum heeft/had een 5.5t in zijn slash)

vanwege de 5.5t meer voor on-road is.

yup. dan komt alles goed. de 5.5t's verbranden vanwege ze de tegendruk van offroad niet aankunnen en dan wordt alles te heet.

:confused:
huh???

de 5.5T van ezrun is een onroad motor??

ding heeft ruim 7 maanden onafgebroken in mijn toenmalige slash 2wd gezeten en offroad gereden. en met mij vele duizenden andere ezrun rijders.
nu nog rijden er meerdere personen met de 5.5t ezrun in hun slash 4x4, ook offroad..

prima motor.

5.5T in 2WD slash gaat prima wel de kleine pinion gebruiken. De grote kan wel maar motor wordt redelijk warm. Heb 2 2WD's met deze set en de wagens rijden al tijden prima.

15//86 werkt voor mij goed... Moet alleen nog mijn Lipos binnen krijgen dan kan ik gaan gearen met batterijen die de stroom ook kunnen leveren mijn NIMH pack vind deze set up niet echt geweldig namelijk:)

Altijd grappig om te lezen hoe bepaalde luitjes hier andere vertellen wat ze moeten doen terwijl ze een topic hebben met: Brushless Auto Kopen?? of Welke auto?
Geen idee wat voor auto ze moeten kiezen maar wel andere vertellen wat ze moeten doen...

Altijd grappig om te lezen hoe bepaalde luitjes hier andere vertellen wat ze moeten doen terwijl ze een topic hebben met: Brushless Auto Kopen?? of Welke auto?
Geen idee wat voor auto ze moeten kiezen maar wel andere vertellen wat ze moeten doen...
Dat viel mij ook op, diegene heeft zelfs nog geen rc auto in bezit gehad zelfs, en dan toch adviezen geven.:confused:

Kortom, 5,5t is sneller als de 8,5t , maar reken maar dat 8,5t meer als voldoende is op 3s. Zeker voor beginners
Heb zelf toen een 9t in de slash gehad op 3s, en op het strand trok hij makkelijk op zn achterpoten weg als t moest. ( en voor de betweters die nu willen reageren op de 9t.............Niet doen! I know! )

kortom.... brushless auto kopen topic is van me broertje, niet van mij ;)
gebruikt alleen mijn acc

het enige wat hij zegt is koop mijn auto(losi 8ight) maar ik ga geen 450 euro dokken aan dat ding als ik er nu ook mee kan rijden als die van hem is

Back