maar zou hij genoeg koelen als ik hem op de ontvanger laat werken, hoeveel V staat er op de ontvanger
bec output 6v 1.5a
kan wel de fan is 5v en als westcoast er een 3s lipo is11.1v dus die 1v zal niet veel verschil maken
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maar zou hij genoeg koelen als ik hem op de ontvanger laat werken, hoeveel V staat er op de ontvanger
bec output 6v 1.5a
kan wel de fan is 5v en als westcoast er een 3s lipo is11.1v dus die 1v zal niet veel verschil maken
gewoon op de ontvanger zetten dus![]()
RPM Gear Cover, deze is wel dicht!!
Volgens mij 35, misschien.
Met een lipo accu en een 28 pion (alleen op asfalt) natuurlijk een stuk harder, maar dan moet je opletten dat je het motortje niet opbrand.
23t pinion zit er standaard in he? maar de 48 kan je bij mij wel vergetenVolgens traxxas zelf rijd de slash 48 op een 7cell en met 23t pinion.
ja, is wel jammer dat al die merken zo overdrijven in hoe hard hun product gaat35 is ook wat meer reeel denk ik.
en even zonder die afkorting. ben niet zo'n straat jonge8Oomfg zoveel dubbelpost en nog een quadruple post roflntopic: