Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.... Als deze bv door de baas is verteld dat varen / rijden op 35Mhz gewoon mag dan zal hij het ook zo verkopen aan de klant. En dit gebeurd vaker dan je denkt. Voor hun maakt het weinig uit, verkocht is verkocht.
Ik heb deze vragen allemaal voorgelegd aan toemen, en deze zegt gewoon de overheid weet hiervan het fijne. van, en laat de 35 en 40 Mhz het zelf uit vechten.
Of het waar is ?? Ik loop helemaal niet met Toemen weg, ik kom er niet meer bij dat Chagr....n het is een handelaar, maar het zet je wel aan het denken, dit blijft toch spelen
goed of fout.
Rob
Uiteraard er bestaat ook nog iets van "een ieder wordt geacht de wet te kennen (tot in al zijn finesses)" ...
Wel bij de tijd blijven hoor! SC Online - homeDat klopt dan wel Dirk, maar dan mag de overheid die wetten en wijzigingen wel eens op een goede manier bekend maken en niet alleen maar via de staatscourant die maar bij een paar mensen in de brievenbus beland..................
Peter Toemen is een oplichter en een leugenaar. Iedereen mag mij bij hem citeren. Ik ben er één keer geweest bijna 30 jaar geleden, tijdens pauze van school, ik was 19, en toen wist ik meteen genoeg. En bij Cumulus wordt nooit iemand naar Toemen verwezen, "rij dan maar paar kilometer verder naar Waalwijk".Ik heb deze vragen allemaal voorgelegd aan toemen, en deze zegt gewoon de overheid weet hiervan het fijne. van, en laat de 35 en 40 Mhz het zelf uit vechten. ...
Je overdrijft een beetje Adam, ik heb er twee specifieke discussies over gestart, in het auto- en boten-subforum. Dat zijn lange discussies geworden en daar worden inderdaad genoemde argumenten meermaals herhaald, maar dat komt doordat mensen niet altijd de hele discussie lezen. Verder vraag ik het standaard aan mensen met voerboot omdat die helemaal niet in de modelbouwwereld zitten. En als iemand meldt dat hij op 35MHz vaart/rijdt, wordt er ook aan de bel getrokken. En dan kan ik wel bot 'zeggen wet is wet' maar met enige uitleg van de achtergronden kweek je nu éénmaal meer begrip. Verder zijn er natuurlijk altijd nieuwe (mee)lezers.Ja Ron je hebt gelijk, het irritante is echter dat "jullie vliegers" dat overal te pas en te onpas blijven ventileren, tot aan het vervelend worden toe.
Je weet niet beter zullen we maar zeggen, je bent nog niet zo lang op dit forum. Get used to it...Klaar lul er dan niet zo lang over door ...
Wel bij de tijd blijven hoor! SC Online - home
De drukpersen staan al een tijdje stil.
Peter Toemen is een oplichter en een leugenaar.