Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zag +- een half jaar geleden nog een electrisch bootje bij de PRAXIS, en je raad het al: 35Mhz. Staat er nog leuk een vliegtuigje op het stikkertje van de 35 Mhz bij ook..... Triest hoor
Gelukkig hoef je niet zo erg bang te zijn voor die dingen, en ze mogen verkocht worden!
Ik heb eens zo'n autootje in handen gehad en dacht toen ook "Hoe kunnen die kl@tzakken dat nu doen op de 35MHz?" Toen ben ik wat gaan testen en kwam er al snel achter at de zendertjes vreselijk zwak zijn. Het bereik is niet meer dan een paar honderd meter. De ontvangertjes in die autootjes (of bootjes) zijn ook van, laten we zeggen, magere kwaliteit zodat de afstand waarop ze bestuurd kunnen worden niet meer dan enkele tientalle meters is.
Zoals ik al schreef op een paar honderd meter afstand is het zendertje al zo goed als niet meer te ontvangen dus hoeven we ons daar geen echte zorgen over te maken.