Nog updates?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hey nee nog niet echt boeiend nieuws ben momenteel met de vleugels bezig.Nog nieuws Sander?
'K zou Peter eens een bezoekje geven, hij heefd wel iets bruikbaars denk ik.....hey nee nog niet echt boeiend nieuws ben momenteel met de vleugels bezig.
wil nog niet echt lukken de vleugels die ik bij de kit heb gekregen verschillen nogal van dikte.
ben bezig om te bedenken hoe ik dit moet gaan oplossen.
ik zit namelijk ook met de tip verdraaing.
heb de maat van de aanhechting tegen de romp wel maar die van de vleugeltips niet dus tja.
IEMAND TIPS!!!!! altijd welkom
'K zou Peter eens een bezoekje geven, hij heefd wel iets bruikbaars denk ik.....(zelfde schaal)
Grtz,
Gerald
gister even een bezoekje gedaan.'K zou Peter eens een bezoekje geven, hij heefd wel iets bruikbaars denk ik.....(zelfde schaal)
Grtz,
Gerald
hey eric hier heb ik wel wat aan heb het net even snel bekeken.goed bezig kerel!
Is wel geen Spiderjets, maar YA, maar misschien dat je er iets aan hebt? Yellow Aircraft F-16C EDF Build
Eric
hey eric hier heb ik wel wat aan heb het net even snel bekeken.
maar er zit wel bruikbare info bij.
de nozzle ziet er echt mooi uit!!! op dat forum
Sander,
Twee opmerkingen ivm. de vleugels :
1. de vluchtboord van de vleugels bevat een dubbele carbonmat (net onder de balsabeplanking, boven en onder). Bedoeling is dat dit messcherp uitlopend wordt geglaspapierd over een brede balsastrook (zie ook duidelijke beschrijving in de handleiding).
2. in de oorspronkelijke moederplug van de romp zat een fout door Marijn Penninckx : beide wingroots staan helaas NIET perfect evenwijdig. De richtlijnen dus in de handleiding perfect volgen : vleugels uitlijnen via de wing craddles en NIET aan de hand van de secties op de romp. Dit was echt een doodzonde : zoniet had ik vleugels kunnen snijden met mijn CNC machines die tot op 0,03mm perfect aansluitend op de romp waren geweest. Ik pieker nog vaak over deze imperfectie ;-)
Ivm de tail : beide pendels zéker uitbalanceren (na het schilderen).
Ivm een rudder : nooit echt aanbevolen op een F-16 : bron van heel veel risico op high-speed flutter en eigenlijk weinig effectief op een F-16. Als je het echt niet kan laten : kies voor een directe aansturing, ook al is het niet de mooiste oplossing.
Ziet er knap uit, doe zo verder !
Nicolas "SpiderJets".