Weer wat verder gebouwd;
De hoofdschakelaar werkt prima en “droog” testen geeft tussen 300mA en 1A stroomgebruik met motor en ailerons. Dat geeft dan dus met 400mAh minimaal minuten of zo voor de liposaver afslaat. Lijkt OK.
Staartvlakken en cockpit gemonteerd (neus nog niet - wil ik nog vol gieten met schuim of hars) en laatste model delen gemonteerd (heb nog 2/3 van het bouwpakket over - motor, onderstel, bombbay, alle wapens…).
WTC weer dichtgemaakt met de 13 moertjes (zijn wel makkelijk te verliezen dus met magneet in de buurt) en via slangetje op dichtheid gecontroleerd.
Toen de boot voor het eerst in bad. Totaal gewicht is 600 gram en hij drijft nog net.
Met twee loodjes van totaal 40 gram zweeft de F35 zo’n beetje. Cockpit heeft vloed gaten maar rest van de jet (nog) niet. Geen aanwijzingen voor ingesloten luchtbellen maar toch nog maar wat schuim in “dode” hoeken aanbrengen en dan met dieper bad nogmaals controleren.
Misschien kan ik wel een soort railtje bedenken voor het ballast zodat het goed aan te passen is.
De hoofdschakelaar werkt prima en “droog” testen geeft tussen 300mA en 1A stroomgebruik met motor en ailerons. Dat geeft dan dus met 400mAh minimaal minuten of zo voor de liposaver afslaat. Lijkt OK.
Staartvlakken en cockpit gemonteerd (neus nog niet - wil ik nog vol gieten met schuim of hars) en laatste model delen gemonteerd (heb nog 2/3 van het bouwpakket over - motor, onderstel, bombbay, alle wapens…).
WTC weer dichtgemaakt met de 13 moertjes (zijn wel makkelijk te verliezen dus met magneet in de buurt) en via slangetje op dichtheid gecontroleerd.
Toen de boot voor het eerst in bad. Totaal gewicht is 600 gram en hij drijft nog net.
Met twee loodjes van totaal 40 gram zweeft de F35 zo’n beetje. Cockpit heeft vloed gaten maar rest van de jet (nog) niet. Geen aanwijzingen voor ingesloten luchtbellen maar toch nog maar wat schuim in “dode” hoeken aanbrengen en dan met dieper bad nogmaals controleren.
Misschien kan ik wel een soort railtje bedenken voor het ballast zodat het goed aan te passen is.