Mhhhh, je hebt me wel aan het denken gezet Herman
Feit is, in 2018 vliegt deze F/A-18A zeker nog niet

Iets met veelste druk met de website en bouwen aan de E-Bandit.
Daarnaast zit ik niet op de wip, de Rebel draait nog vrolijk zij n rondjes dus ergens mee rondknallen kan ik nog steeds
Tevens kan het zomaar eens zijn dat ik ergens in de komende weken zeer waarschijnlijk een Byron Mig 15 in m`n handen gedrukt krijg waarvan de eigenaar het leuk zou vinden als deze weer eens zou gaan vliegen.
Kist is vliegklaar maar mag wel even naar de huidige maatstaven geupgrade worden.
Idee is om hem eerst weer vliegklaar te maken met een turbine erin, en laat ik daarvoor nu aan een K70G gedacht hebben

Daarna opknappen en voorzien van retracts etc.
Althans, alles afhankelijk van de huidige staat.
Echter zou ik dan eerder 2x een K85G in de F/A-18A willen hebben, 16Kg was wel een beetje m`n minimum, maar dat was dan wel weer met broekspijp (al heb ik ook wel aan een schuine enkele pijp inbouw zitten denken).
Qua gewicht en verbruik scheelt dat niks met de K160G.
En zo`n K85G zou nog wel in de Mig kunnen als deze wat getemperd word.
En dat spreidt de kosten ook weer een beetje.
En zou wel heel gaaf zijn een twin.
DAMN you Herman
