F/A-18A van FeiBao

Schitterende striping van die Canadezen voor het show seizoen maar dat gaat hem niet worden :rofl:

Zie deze niet zo snel volbewapend rond vliegen en dat is uiteindelijk wel een beetje mijn doel:cool:
En die striping is te lief, moet wat agressie in zitten in zo`n bak :yes:
 
Zie deze niet zo snel volbewapend rond vliegen en dat is uiteindelijk wel een beetje mijn doel:cool:
En die striping is te lief, moet wat agressie in zitten in zo`n bak :yes:

Mooi, anders had ik toch een beetje op je moeten inpraten hoor Berto.
 
Da`s waar Herman, maar toch bewapening onder zo`n kist past niet.

Nee hoor Ger, is zeker niet nodig ;)
 
Canopy scharnier aan zien te brengen:
F18A%20022.JPG

F18A%20023.JPG


Ge;lukt, nu eens zien wat ik met de aansturing ga doen:
F18A%20024.JPG

F18A%20025.JPG
 
Hier zal de fuel probe moeten komen:
F18A%20026.JPG

De lange achterste (rechter) deur kom direct aan de fuel probe te zitten, de voorste deur scharniert naar links naar buiten toe open.

Dat word ook nog wat............
 
Neh, een 'Chippy Ho' is het nu al, en rechte vlakjes is makkelijker voor mij :cool:
 
Zijn er al vorderingen.
Zo iets vlakjes genoeg.

5024792802_3b7299ce71_z.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bedenk me opeens..... 2x een K70 moet ook wel gaan toch? :) Is qua motor gewicht niet eens zo veel anders dan 1 grotere. Grotere met broekspijp heeft verlies dus 14kg voor 1400g aan motoren.....
 
Mhhhh, je hebt me wel aan het denken gezet Herman :confused:

Feit is, in 2018 vliegt deze F/A-18A zeker nog niet :oops:
Iets met veelste druk met de website en bouwen aan de E-Bandit.

Daarnaast zit ik niet op de wip, de Rebel draait nog vrolijk zij n rondjes dus ergens mee rondknallen kan ik nog steeds ;)

Tevens kan het zomaar eens zijn dat ik ergens in de komende weken zeer waarschijnlijk een Byron Mig 15 in m`n handen gedrukt krijg waarvan de eigenaar het leuk zou vinden als deze weer eens zou gaan vliegen.
Kist is vliegklaar maar mag wel even naar de huidige maatstaven geupgrade worden.

Idee is om hem eerst weer vliegklaar te maken met een turbine erin, en laat ik daarvoor nu aan een K70G gedacht hebben :kwijl:
Daarna opknappen en voorzien van retracts etc.

Althans, alles afhankelijk van de huidige staat.

Echter zou ik dan eerder 2x een K85G in de F/A-18A willen hebben, 16Kg was wel een beetje m`n minimum, maar dat was dan wel weer met broekspijp (al heb ik ook wel aan een schuine enkele pijp inbouw zitten denken).
Qua gewicht en verbruik scheelt dat niks met de K160G.

En zo`n K85G zou nog wel in de Mig kunnen als deze wat getemperd word.

En dat spreidt de kosten ook weer een beetje.

En zou wel heel gaaf zijn een twin.

DAMN you Herman :mad: ;)
 
Back
Top