F16 dual schaal 1 op 5

Het voorgaande staat onder - Turbine aangedreven.

De bouw heeft een tijdje stil gelegen want met die mooie zomerse dagen moet je vliegen en is het op de bouwplaats ook niet te wezen (40'):Fade-color. Heb het laatste voorlopige onderdeel ook aan de kist gemaakt nl de dragbak. Tevens is er nog een kleine uitsparing in de romp gefreesd waar de vleugelwortel tegen aan zal komen.

full

full

full

Heb ook nog wat zitten tekenen aan het landingsgestel en heb nu ook de dragbrace voor de neuspoot klaar.

full

Ook is het onderdeel waar de veerpoot in komt klaar.

full

Op naar de volgende klusjes (vele).:rolleyes:

Groet,
Peter

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Peter, ik had je foto's al gezien uurtje terug, installeren van inventor is toch een megaklus maar blijf er liever wel bij....dusss, dan maar rondhangen op de andere pc, beetje snuffelen. En dan kom je dit tegen, goed bezig! Mooie plaatjes van je onderdelen.

Binnenkort maar weer snel met je plug aan de gang?

Groet,
Gerald

misschien aan een van de moderators vragen om he oude draadtje te verplaatsen zodat het kompleet blijft.
ps ik was het daar al aan het volgen

So! Dat ziet er echt heel mooi uit!

Mag ik vragen bij wie je de onderdelen uit (ik neem aan) aluminium gaat laten frezen?
Bedankt en ik ga dit draadje zeker volgen erg mooi!

Greetz,

Michiel.

Hey Peter!

Erg mooi, ik ben benieuwd hoe het LG er uiteindelijk in het echie uit gaat zien; dat wordt vast smullen! :D Ben je ook al met de vleugels bezig geweest?

~Jolmer

So! Dat ziet er echt heel mooi uit!

Mag ik vragen bij wie je de onderdelen uit (ik neem aan) aluminium gaat laten frezen?
Bedankt en ik ga dit draadje zeker volgen erg mooi!

Greetz,

Michiel.

Hoi Michiel, dat zal gebeuren bij Mendeltbooster hij heeft ook de velgen voor mijn Avonds kist gemaakt.

Hey Peter!

Erg mooi, ik ben benieuwd hoe het LG er uiteindelijk in het echie uit gaat zien; dat wordt vast smullen! :D Ben je ook al met de vleugels bezig geweest?

~Jolmer

He vakantieganger, je hebt het al beet gehad! Stond ontzettend te kwijlen haha. Je weet vast wel wat ik bedoel. Nog geen tijd gehad voor de vleugels maar ze staan al op tekening.

Grts, Peter

Nu snap ik ook waarom Dokter M een grote kwijlbak onder zijn frees moest hebben: Jolmer is weer terug van vakantie!!!!!! Hahahahahahaha!!!

Update????????????????????????????????????????????????????????????
Willen graag de vorderingen weer aanschouwen!

Rustig jongens..... :mrgreen: We hebben allemaal wel eens een "writers block"...., ik heb er ook effe last van. Wél m'n piepschuim variant vanmiddag ingevlogen..., kan ik vast wennen aan de kleuren ha ha.

Groetjes,
Gerald

Update????????????????????????????????????????????????????????????
Willen graag de vorderingen weer aanschouwen!

Zo, voor de ongeduldige een plaatje. Kost veel tijd om dit kloppend te krijgen maar het werkt. Alleen nog uitwerken voor de details.

full

groeten,
Peter

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dokter M heeft hem grondig nagezien! Nieuwe lagers. Verbrandingskamer zag er als nieuw uit. Alleen heb ik nu een probleempje met mijn temperatuursensor. Er zat een scheurtje in de krimpkous waardoor er een draadje los is gegaan. Proberen om dit weer te fixen. GSU gaf steeds een knipperende E te zien. Hoe ver ben jij nu gevorderd???

Back