Zo, nadat de Jepe F-16 van Roel nu al een tijdje op onze slaapkamer kast heeft gebivakeerd werd het tijd om er maar eens aan te beginnen.
Uiteindelijk bleek het minder werk dan zoals het eruit zag.

Het meeste was al allemaal gemonteerd, Er reste mij eigenlijk alleen nog maar het inbouwen van de ontvanger en de cockpit uitrusting. Zelfs het zwaartepunt was al op de goede plaats ingebouwd.
De fan unit netjes op zijn plaats met ernaast een 2s lipo en aan de andere zijde de schakelaar en ontvangeraccu.
De schakelaar en de kleine ontvanger accu.
De cockpit inrichting, dit zit alleen maar vast met enkele druppels secondenlijm zodat dit in geval van nood snel weg kan om aan de 3s lipo te komen die eronder zit.
Kijkje van achter in de uitlaat. Vooraan zie je de servo's en rechts achteraan in het hoekje de ontvanger. Om de stekkers allemaal te kunnen insteken heb ik de kabel van de regelaar naar de ontvanger iets moeten verlengen. Met mijn dikke handen was het onmogelijk om in de romp te komen en het op die manier in te pluggen. De trusttube zit ook al op zijn plaats.
Hier zat het meeste werk in, de ontvanger antenne op zijn plaats krijgen. Dit heeft ongeveer 2 uur werk/puzzeltijd gekost waarna ik de ontvanger antenne maar heb doorgeknipt om hem daarna weer aan elkaar te solderen. De kabel moest vanuit het kielvlak naar voren worden getrokken, andersom kon om de een of andere reden niet. En de ontvanger achter het kielvlak laten hangen ziet ook al zo slordig uit...........