F3A B/C wedstrijd in Son!

Discussie in 'F3A' gestart door 1crash2often, 2 jun 2009.

  1. hezik

    hezik Guest

    Hoho.. er zijn nog geen 5 gevonden he.. we hebben er 3, als de SC daarmee accoord gaat.. nog 2 te gaan dus..

    Sowieso schrappen 'we' niets.. dat is aan de SC ;)
     
  2. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Nou.........Bert, Bram, Hans, etc, kom er maar in:D
     
  3. Hans Meij

    Hans Meij

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.540
    Wat is het voorstel en waarom?
     
  4. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Post 16;)
     
  5. hezik

    hezik Guest

    Het voorstel is om op de eerstvolgende wedstrijddag de pauze's tussen rondes te laten varen en de C te laten jureren door B vliegers..

    Dus als je het wel ziet zitten om 3 rondes te kunnen vliegen en er geen problemen mee hebt de C te jureren tussendoor, dan kan de SC dat in overweging nemen..
     
  6. Hans Meij

    Hans Meij

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.540
    De 'echte' jury komt dan alleen voor de B en de C wordt gejureerd door de hulpsinterklazen. Kan de reguliere jury wachten tot de prijsuitrijking aan het einde van de dag?
    Ik zie veel nadelen en bij het huidige deelnemeraantal van 16 weinig voordelen.
     
  7. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Tjah, bij de F3A-X werkt het al een tijd prima zo.....
     
  8. bert de eerste

    bert de eerste

    Lid geworden:
    14 okt 2006
    Berichten:
    832
    Locatie:
    veen
    het groot voordeel is dat er altijd iemand vliegt (lees meer bruikbare vliegtijd)
    de b jury kan tussen tijds even tot rust komen (juryeren is geestelijk zeer inspannend) dit is ook vaak de beperkende factor voor nog een ronde.
    en het is een mooie gelegenheid om nieuw juryleden te trainen.
    al denk ik dat 5 newbies te veel van het goeden is, ook de c vliegers verdienen een corecte beoordeling
    ik wil ook mijn mede werking verlenen om de c te juryeren.
    ach... overal zitten voor en nadelen aan
     
  9. Hans Meij

    Hans Meij

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.540
    Daar is het een kampeerweekeind en blijft een ieder. Geen vergelijkbare situatie naar mijn mening.
     
  10. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Als je de volgorde als volgt doet; C, B, C, B, C, B, dan hoeft de reguliere jury ook niks langer te wachten dan ze al moesten...... (m.b.t. de prijsuitreiking)
     
  11. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    En kunnen wij ook eens gelijk aan de slag (ipv op tijd moeten zijn voor de inschrijving, en daarna nog een paar uur slaap kunnen inhalen...)
     
  12. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Jups, beide groepen worden dan zo efficient mogelijk gebruikt, de C vliegt terwijl de B jureert.

    Wel ff op tijd zijn om je "kissie" op te bouwen natuurlijk:D

    Zou mooi zijn als het gaat lukken.......
     
  13. hezik

    hezik Guest

    Jij hebt de A gejureerd, zou je dus geen hulpsinterklaas noemen. Ik heb de vorige wedstrijd de B en de C gejureerd, dus wederom geen hulpsinterklaas.

    Het grootste nadeel wat ik zie, is dat de jurerende B-vliegers naast het concentreren op het eigen gevlieg, ook naar het gevlieg van anderen moeten turen.
     
  14. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Dat is het "offer" wat je als B-vliegers moet brengen om aan 3 rondes te komen, die 3 rondes is mij vrij veel waard, het is een bewuste keuze, ik denk dat jullie daar ook zo over denken? (jullie=andere B-vliegers)
     
  15. Hans Meij

    Hans Meij

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.540
    Het gaat niet om de feitelijkheid maar om het beeld.
    Als je sinterklaas als sinterklaas tegen komt dan is het ook sinterklaas voor je. Als je je buurman een mijter op ziet zetten is het op dat moment voor jou sinterklaas niet.
     
  16. 1crash2often

    1crash2often

    Lid geworden:
    20 nov 2005
    Berichten:
    1.020
    Locatie:
    Epe
  17. br@m

    br@m

    Lid geworden:
    19 apr 2006
    Berichten:
    1.088
    In het algemeen wil ik best de C jureren maar juist a.s. zondag moet ik bijtijds weg. Ik denk niet dat ik een eventuele derde ronde ga meemaken. Vermoedelijk vertrek ik direct na de tweede ronde.

    Dit omdat ik 's avonds in ahoy moet zijn teneinde een flinke portie jeugdsentiment te verwerken :-D

    @hans, als jouw buurman bij de politie werkt, hoe zie jij hem dan als-ie zijn uniform aan heeft gedaan?
     
  18. hezik

    hezik Guest

    Als ik mijn buurman een mijter op zie zetten, is het een pikkedief omdat ie dan sinterklaas z'n mijter gestolen heeft!

    Hoe dan ook; ik ben het met dat argument niet eens, maar er moet wel draagvlak voor zijn en voldoende animo.
     
  19. Hans Meij

    Hans Meij

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.540
    Dat is ook een mooie site.
     
  20. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    In ieder geval dus: ik, Urlien, Bert en jij. Nog 1 B-vlieger en we zijn rond;)
     

Deel Deze Pagina